Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 14:14
Aquizi
Aquizi is offline
Hallo daar,

Voor een onderzoek heb ik twee mensen nodig die graag mmorpg spellen spelen.
Zijn er hier mensen die toevallig veel tijd spenderen aan dit soort spellen (zo rond de 5-6 uur per dag?) of dit vroeger deden?

Ik zou graag twee personen hierover willen interviewen. Het gaat over een onderzoek omtrend gamen en gedrag.

Uit een post van 2007 las ik dat er wel een paar mensen waren die rond de 6uur per dag spelen of vroeger zo actief waren. Nu weet ik natuurlijk niet of die mensen er nog zijn, maar ik gooi een balletje op.

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2011, 20:11
Verwijderd
Ik speel sinds maart WoW. Maar geen 5 uur per dag. Behalve misschien op zaterdag of zondag.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 00:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik speel al sinds het begin World of Warcraft waarmee ik vooral in de eerste paar jaren wel flink wat uren kon maken in het spel, ook heb ik hiernaast wat andere MMORPG spellen gespeeld, tegenwoordig game ik nog steeds dagelijks en ook heel wat uren (werkeloos), maar niet erg veel meer in WoW.

Ik heb je bij deze een PM gestuurd waarin je mijn email kunt vinden, gezien ik niet echt actief meer ben op dit forum, mocht je me nodig hebben dan kun je daarmee contact met me opnemen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:51
AceSpade
AceSpade is offline
Ik heb een zware MMORPG verslaving gehad hoor. En.. Echt erg. Als ik eraan terug denk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 08:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ik heb een zware MMORPG verslaving gehad hoor. En.. Echt erg. Als ik eraan terug denk
Dit ja.
Oud 25-09-2011, 15:10
Aquizi
Aquizi is offline
Ik heb obi wan een e-mail gestuurd, zou ik jullie twee ook mogen interviewen? Ik heb een aantal vragen online staan. De vragen zijn misschien wat suf, ik ben niet zo goed in enquetes. Maar ik heb bepaalde informatie nodig die in de vragen staat zoals hoevaak er gespeeld word en hoe vaak er ander sociaal contact is. Dat is omdat er altijd in onderzoek staat dat mensen die veel spelen geen sociale contacten hebben. Ik wil kijken of dit echt zo is of niet.

http://www.thesistools.com/web/?id=216000

Dat is de link naar de vragen, willen jullie het invullen na hoe jullie je gedroegen tijden julie mmorpg verslaving?

Het zou mij heel erg helpen.
Nogmaals de vragen zijn een beetje vreemd, mijn exuses daarvoor. Ik moet erachter komen hoe mensen zich gedragen tijdens het spelen en hoe ze benaderd kunnen worden.

Groetjes en alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 21:42
Verwijderd
Ik was #1 in WoW maar alsnog wilde bitches mijn kinderen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 23:14
Daboman
Daboman is offline
hmm, dat is wel een extreme grens. Zelfs in mijn tijd als werkloze speelde ik niet zoveel. Vermoedelijk zie je in die categorie wel veel probleem-gamers. Persoonlijk hield ik liever contact met de rest van de wereld door meer vrijwilligerswerk te gaan doen.
Reageren

Regels voor berichten