Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2011, 22:48
Xagneto
Xagneto is offline
Vorige dinsdag en woensdag zat ik met een zware verkoudheid en lag in men bed uit te zieken. Woensdagavond ging het veel beter en besloot ik de dag erna terug naar school te gaan. Sta ik de volgende ochtend zonder stem! Verkoudheid was verdwenen maar sindsdien heb ik last van heesheid, veel slijm, prikkelhoest en pijn bij het slikken. dit duurt nu al 4 dagen (al is het wel al verbeterd) en begin me nu zorgen te maken. Is het iets met men longen ofzo?
Ik heb zelfs schrik dat het longkanker zou kunnen zijn, aangezien mijn ouders en familie nogal zware rokers zijn.
Oud 25-09-2011, 22:53
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk nog steeds klinken als een verkoudheid. Ten minste, ik heb dit ook wel eens gehad, en het is heel vervelend enzo maar het gaat echt wel weer over. Ik vind het vrij logisch dat je wat heser bent als je keel ook heel erg pijn doet, en dat je nu natuurlijk veel hoest helpt ook niet heel erg vermoed ik . Ik zou even wat hoestdrank halen voor prikkelhoest, dat doet bij mij altijd wonderen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 22:58
Xagneto
Xagneto is offline
Citaat:
Ik vind het eigenlijk nog steeds klinken als een verkoudheid. Ten minste, ik heb dit ook wel eens gehad, en het is heel vervelend enzo maar het gaat echt wel weer over. Ik vind het vrij logisch dat je wat heser bent als je keel ook heel erg pijn doet, en dat je nu natuurlijk veel hoest helpt ook niet heel erg vermoed ik . Ik zou even wat hoestdrank halen voor prikkelhoest, dat doet bij mij altijd wonderen.
Oef, dank je wel. Ik panikeerde doordat het al 4 dagen duurde. Maar bedankt
Oud 26-09-2011, 10:29
Pluis
Pluis is offline
Een gemiddelde verkoudheid houdt je tot maximaal 2 weken bezig. Als het begint als neusverkoudheid, dan is het niet zo gek dat het daarna richting je keel gaat, want slijm (met het virus dat je nu pest erin) uit je neus zakt nou eenmaal naar achter je keel in en kan daar voor irritatie zorgen. daar heb je nu last van in de vorm van heesheid, keelpijn en hoesten. niks aan de hand dus.

Regels voor berichten