Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 22:19
Diraro
Diraro is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een student van 21 en zit met een vervelende kwestie. Ik merk dat de meeste meisjes dat ik leer kennen altijd rijk zijn. Ouders die een zeer hoge functie hebben, een immense villa, en ga zo maar door. Zelf ben ik helemaal niet rijk. Mijn ouders werken beide gewoon als arbeider, ik leef in een redelijk klein huis, en voel dat ik minder heb dan mijn vrienden. Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld op die manier. Ik schaam mij dan helemaal over mijn leven, mijn omgeving. En nu ben ik een meisje tegen het lijf gelopen.Ik vind haar heel leuk, maar nu ik ondervonden heb dat ze rijk is, heb ik plots geen zin meer om daar nog moeite in te steken. Ik heb het al paar keer meegemaakt, en voor mij werkt dat precies niet. Moet ik mijn gedachtengang bijsturen en mij gewoon laten gaan, om mss achteraf te ondervinden dat ze niets met mensen van een lagere stand wil te maken hebben? Ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit al meegemaakt heeft, maar heeft iemand raad?
tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2011, 22:23
EZBlade
EZBlade is offline
Mijn ouders zijn ook niet rijk. Ik heb ook wel eens een meisje met ouders gehad met meer geld. Maar wat is rijk. Als je verliefd bent zal dat helemaal niks uit maken.
Ieder meisje dat bij mijn ouders over de vloer is geweest, zei dat ze graag bij mij thuis kwam. Het gaat er niet om hoeveel geld iemand heeft, maar of ze zich welkom bij je voelen.
Je gooit jezelf gewoon een blokkade op
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 22:29
Diraro
Diraro is offline