![]() |
|
Ik wil geen spelbreker zijn, maar smeerseltjes helpen (medisch gezien) écht niet tegen striae. Het probleem bij striae zit dieper dan je met de cremepjes bij kan. Net als dat cellulitiscremes niet werken, dat zit ook dieper.
||
Citaat:
de peeling en dat smeren (gewoon bodycreme) zal je huid gewoon soepeler houden en kun je het een beetje mee voorkomen.. cellulite kan idd ook niet verholpen worden met crèmes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
het is vooral de beweging die je maakt bij de crème in te smeren die veel helpt (: soms krijg je daar een soort apparaatje bij.. als k een tip mag geven, : de rolplooi! de crème helpt wel, maar zal alleen helpen als je die bepaalde bewegingen maakt. cellulite heeft ook te maken met je bloedsomloop, daarbij heb je bvb een creme die opwarmt , t lijkt dan alsof je een nare ziekte hebt ofzo want je komt vol met rode vlekken op die plaats! die helpt dan weer wel :-)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En heeft daar toen een goed wat duurder middeltje voor gekocht, waardoor het niet verdween maar wel aanzienlijk minder werd! En zij vind zichzelf meteen niet meer sexy en ellendig, maar ik vind haar nog steeds even leuk hoor dus maak jezelf niet gek.
|
Verwijderd
|
Ik meen me te herinneren dat ik ooit eens striae creme van dr. van der Hoog heb gebruikt en dat de striemen daar wel minder paars van werden. Inmiddels zitten mijn striemen d'r nog hoor, ze zijn alleen braaf wit nu.
En @Greenscarfed: Ik ben me echt af aan het vragen wat je bedoelt met 'de binnenkant van je billen'.... In je bilnaad? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Auw!! Linlilalove55 | 13 | 13-10-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |