Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zalmkleurige concealer haalt blauwe kringen voor het grootste deel weg/maakt ze minder zichtbaar... Héél goed blenden, eventueel een lichtere kleur normale concealer eroverheen doen om de ogen wat wakkerder te maken. Koop wel goede producten die niet poederig gaan lijken. Zelf heb ik niet zo héél erg last van blauwe kringen, en gebruik ik iedere dag de oogroller van Garnier, met concealer en caffeïne erin, het verbergt de kringen dus, maar pakt ze ook aan.
Voor een natuurlijke make-up look die je ogen sprekender en wakkerder laat lijken gebruik ik verder een wit/huidskleurig/parelmoerwit oogpotlood op m'n waterlijn (lijken je ogen groter). Ook gebruik ik in m'n binnenste ooghoeken een heel lichte kleur (goud, wit, zilver, iets met fijne glittertjes, iig, iets wat het daar lichter doet lijken of het licht weerkaatst). Geeft je ook weer een wakkerdere blik. Over m'n hele ooglid breng ik een primer aan om de oogschaduw de hele dag te laten hechten, dan een kleur die iets lichter is dan m'n huidskleur over het hele lid tot aan m'n wenkbrauw, en in en boven de plooi een oogschaduw die een paar tinten donkerder is dan mijn eigen huidskleur, zodat je daar als het ware een schaduw creëert. Net onder m'n wenkbrauwen dan weer een lichte kleur om de wenkbrauwen wat meer te liften en weer een wakkerdere blik te creëren. Je wenkbrauwen bijhouden en zorgen dat ze passen bij de vorm van je gezicht doet sowieso ook wonderen voor hoe wakker je er uitziet. En als je ogen hebt waarvan de buitenhoek wat lager is dan de binnenhoek altijd oogschaduw/eyeliner wat meer naar buiten en naar boven toe aan brengen. Zeker met eyeliner, maak een 'wing' door de eyeliner iets verder door te trekken, naar boven toe dus, het beste is om hem in dezelfde richting te doen als je onderste wimperlijn. Als je voelt zit daar ook een 'hoekje' in je bot (en bij de meeste mensen eindigt daar de plooi in het ooglid) voor een subtiele natuurlijke look is dat de grens. Als je niet zo goed bent met eyeliner of dat snel te dramatisch vind dan kan een donkerbruin of donkergrijze tint uitkomst bieden, of je brengt de eyeliner aan ónder je wimpers, trek je ooglid hier iets voor omhoog en breng het potlood (een heel zachte werkt het beste hiervoor) aan op de bovenste waterlijn. Je wimpers lijken voller, maar mensen zien niet dat je eyeliner op hebt. Verder je wimpers krullen en een mascara opdoen die ze in ieder geval in de lucht houdt, zodat je blik weer opener is. Uiteraard voor een subtiele look niet een mascara gebruiken die enorm veel lengte en volume geeft, wel eentje die de wimpers mooi separeert en niet laat klonten. Een héél verhaal dit, maar dit kun je in een minuut of 5 á 10 doen als je de handigheid er in krijgt en weet welke kleuren het beste bij je passen en zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat je bleek lijkt ondanks dat je bruin bent, komt door te weinig rood onder je huid. Dat kan komen door bloedarmoede maar daar ben je vast al op getest gezien je l&g topic. Dus dan komt het gewoon door een slechte doorbloeding van je huid. Wat je daar op lange termijn aan kan doen is zorgen dat je voldoende beweegt, dan verbetert je doorbloeding. Op korte termijn kun je wat blusher gebruiken, er zijn vast wel websites die uitleg geven over hoe je dat zo naturel mogelijk aanbrengt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |