Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2011, 16:59
kingshead
kingshead is offline
Ik ben een jongen van 22 en sinds kleinsafaan heb ik een kromme penis als ik een erectie heb, ik heb geen pijn ofzo. Ik begin mij alleen af te vragen of ik de enige ben en of het normaal is. Hieronder heb ik een voorbeeldfoto, hoe het er uitziet.
-weg-

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Laatst gewijzigd op 09-10-2011 om 17:05. Reden: foto's van geslachtsdelen posten mag niet!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 17:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Foto's van geslachtsdelen zijn niet helemaal de bedoeling. Verder zijn de meeste penissen niet helemaal recht, omdat de meeste mensen niet helemaal symmetrisch en recht zijn. Dat is niet erg en veel mannen hebben dat en zolang hij geen u-turn maakt kun je er prima seks mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 17:07
Em.
Em. is offline
Ik heb de link weggehaald, want dat is dus niet de bedoeling. Als je het duidelijk wil maken met een plaatje ofzo kun je beter een globaal paintschetje maken oid.

En volgens mij zijn kromme penissen niet heel raar. Net zoals vrouwen ongelijke borsten hebben. Tenzij het echt heel krom is, zou ik me er niet al te druk om maken.
Oud 09-10-2011, 20:21
Pluis
Pluis is offline
bijna elke penis staat wel wat uit het lood. Pas als hij zo scheef is dat seks pijnlijk is of een erectie pijnlijk is, moet je er wat aan laten doen.
Oud 09-10-2011, 21:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwens, ik heb de foto nog gezien voor hij werd weggehaald en daar is echt niks mis mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 07:19
kingshead
kingshead is offline
Mensen erg bedankt voor jullie reacties, het heeft mij gerustgesteld. En sorry voor het plaatsen van de foto
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 12:29
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Die van mij wijst ook enigszins naar rechts ja.. Ik dacht altijd dat dat een teken van god was. The right way is the RIGHT WAY!
Oud 10-10-2011, 15:40
Silvano08
Silvano08 is offline
Ook de mijne staat een beetje naar rechts. Maakte me er ook wel eerst een beetje zorgen over, maar naderhand kom je erachter dat het doodnormaal is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten