Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens, je zegt dat je in de meivakantie wil gaan. Ik heb begrepen dat het in de zomer best druk kan zijn en ik ben wel op wegen geweest waar ik echt niet graag in de file zou willen staan. Dus kijk daar ook goed naar. Verder reden wij Zuid-Frankrijk in 2x, omdat in 1x (13 uur) toch wel heel vermoeiend was. Als je dat ook van plan bent, ben je dus ook nog best wat kwijt aan reizen. Hou dat allemaal in gedachte. En vergeet ook niet dat je niet bek-af terug wil komen. Nadat wij een week lang elke dag op pad waren geweest vielen wij op een gegeven moment 's avonds om 21 uur in slaap, zo vermoeiend was het ![]() Wel super gaaf, maar je wil zo echt niet terugkeren naar school/werk. Dus plan ook wat rust in.
|
De ardeche! Heeft zo ongeveer de mooiste natuur van heel frankrijk. Wij gaan er elk jaar heen. Je moet zeker ook pont d'arc zien, en met de kano de gorges de l'ardeche over. Wel een minpuntje dat het nogal toeristisch is. Ook in gard, het departement onder de ardeche, zijn heel veel mooie dingen te zien, zoals pont du gard en steden als nimes en wat verder weg avignon. Vooral nimes is erg mooi
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Normandie! Heeft heel veel mooie plekken. De D-Day dingen zijn allemaal heel erg indrukwekkend, Mont Saint Michel, is heel mooi (oppassen waar je de auto neerzet). Jersey schijnt de moeite te zijn, maar dan moet je vooraf een boot ticket boeken. St Malo is gaaf, Granville is leuk. En er zijn de mooiste routes te vinden om te rijden.
|
![]() |
|
Dit zijn supertips! Ik ben echt een groot Frankrijk fan. Nu alleen dat taaltje nog een keer onder de knie krijgen. Ik pak samen met een vriending regelmatig een busreis naar Parijs. Erg leuk om te doen en lekker een weekendje weg. Ik zit er nu aan te denken om daar misschien ook te gaan studeren.
![]() Op deze site staan meestal wel wat actuele busreisjes: Busreis Parijs.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cruiseschipvakantie met vrienden? NadeHAVO | 2 | 12-02-2013 14:23 | |
Vrije tijd |
Waar gaan we in zomer 2011 allemaal heen? Tazer | 81 | 01-08-2011 21:05 | |
Verkeer & Vervoer |
Welke auto voor een "rondje europa"? <*)_>< | 31 | 30-10-2005 11:58 | |
De Kantine |
Waar ben jij allemaal op vakantie geweest? Negrotiator | 71 | 09-01-2004 10:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush rondreis door Afrika niceman1984 | 16 | 16-07-2003 13:12 |