Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha hij bedoeld dat je gewoon dat je moet rappen e.d maar ff OT
Je kan idd beginnen met bijvoorbeeld een soort van bijles te geven als ik jou was zou ik bij economie naast haar gaan zitten en als dat niet mag dan kan je altijd nog aan het einde van de les bij haar staan en dan zeggen ; hey ik merk dat je moeite hebt met ec. Ik snap ( toevallig ) De stof. Zal ik je mischien een keertje helpen ( bijv in de kantine) als ze tevreden met je is dan moet je met een smoes komen van bijvoorbeeld ( als ze dicht bij je woont ) hey ik moet straks snel weg maar ik kan je nOg wel ff bijles geven je woont toch dicht bij me ? Dan kunnen we naar mijn of jou huis want daarna moet ik snel weg Als je dan eenmaal bij haar bent geweest dan kunnen er naartuurlijk ook meerdere keren komen als jullie dan goed met elkaar omgaan kan er mis wat blOeien Dit kan mischien klinken als zon liefdesfilm Maar ik heb dit zelf ook geprobeerd En het Leverde mijn ontgroening op Veel suc6 |
![]() |
|
Dat zoiets voor jou werkt, wil niet zeggen dat het voor iemand anders ook werkt. Of dat het voor jou nog een keer zal werken.
Vaak gaat er bij de ander ook al een heel proces vooraf waar je geen weet van hebt. Dus uiteindelijk werkte die manier van je wel, maar had het op een heel andere manier ook gewerkt. Daar komt ook nog eens bij dat mensen heel verschillend zijn. Hoe je iemand uiteindelijk benadert zou daar van afhankelijk moeten zijn en niet van een paar reacties op een forum. |
![]() |
|
Dus jij doet ook niet aan epic ownen? =/
OT: wat EZ zegt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: vragen of je d'r kan helpen met economie (nadat je eerst een normaal gesprek hebt aangeknoopt). Bijvoorbeeld als je je spullen in mag pakken bij economie een gesprek met dr beginnen en dan op een gegeven moment iets zeggen in de richting 'jij vindt dit economie toch moeilijk? ik kan je wel helpen als je wilt' als ze daar goed op reageert gewoon voorstellen wanneer je kan. Niet alleen maar spelen voor bijles docent, je zult ook echt intresse moeten tonen in het verdere leven van haar anders wordt het natuurlijk nooit wat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Havo-diploma: HBO officemangement of propedeuse en dan Franse taal en cultuur?! myrthevg | 6 | 11-09-2009 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] En dan de knal. Soapsie | 7 | 19-11-2006 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: En dan niets meer.... Ieke | 0 | 15-02-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
En dan? Anne | 14 | 26-01-2004 20:11 | |
Liefde & Relatie |
7 maanden iets hebben en dan al verloofd honey | 23 | 01-03-2003 11:45 | |
Algemene schoolzaken |
Kappen met school, en dan... Creep | 7 | 01-03-2002 07:58 |