Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2011, 19:25
Telesmurf
Telesmurf is offline
Hallo allemaal,

ik zou dus heel graag mijn kamer opnieuw willen inrichten, maar ik weet niet hoe. Ik heb geprobeerd een mijn kamer te beschrijven aangezien ik geen url geplakt krijg.

Mijn kamer is rechthoekig.
Als je een rechthoek hebt liggen met de langste kant naar beneden dus heb je in het midden rechts de deur.
Dan als ik mijn kamer ingelopen kom heb ik gelijk aan mijn rechterhand een kachel en boekenkast. Tegen die boekenkast aan staat mijn bureau en naast mijn bureau een zitzak. Dan houdt mijn kamer qua breedte op.
Tegenover mijn zitzak en burea staat mijn bed, een het hoofdeind van mijn bed heb ik ook twee ramen waarnaast tussen dat raam en mijn zitzak een schuine uur zt die laag op de grond begint en steeds hoger word.

Dat was het zo'n beetje.

Hoop dat jullie het je en beetje hebben kunnen improviseren en tips hebben.

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2011, 19:39
Telesmurf
Telesmurf is offline
Reactie graag!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 20:25
Verwijderd
Het zou toch helpen als je een plattegrond post. En wees vooral niet te ongeduldig, het is een forum.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 11:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar wat wil je dan, wil je je meubels verschuiven (dan kun je het beste even een plattegrondje maken, je meubels op schaal enz. m.b.v. ruitjespapier en gewoon uitproberen) of wil je je muur verven of wil je het echt opnieuw inrichten met andere meubels?
Oud 13-10-2011, 11:43
Verwijderd
Idd, maak een plattegrond met je meubels op schaal, zodat je met ze kan schuiven. Kijk dan naar de beste manier om die meubels in je kamer kwijt te kunnen. Je kan bv ook een nieuwe kast kopen en die als roomdivider gebruiken, zodat je bijvoorbeeld een slaap-gedeelte hebt en een studeer-gedeelte, met daar tussen dus die kast. Beetje ideetjes opdoen door bijvoorbeeld in een IKEA-boekje te bladeren
Dingen op maat maken voor je kamer, kan ook echt veel ruimte creëren. Dus bijvoorbeeld een bureaublad dat perfect tussen twee muren (of 1 muur en een kast) zit ingeklemd, of een boekenkast op maat van vloer tot plafond. Maar dat is wel lastiger, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 14:45
Telesmurf
Telesmurf is offline
Bedankt allemaal! Zoals ik al gezegd had lukte een plaatje plakken me dus niet.

Wat Andijvie zei heeft me heel erg geholpen, leuk idee om twee ruimtes te creeren. Eerst even kijken of dat gaat aangezien mijn kamer klein is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 18:07
Livestyle
Livestyle is offline
Als je eerst de afmetingen van je kamer geeft en nog even duidelijk zegt waar de deur is, kan ik ook even kijken...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 16:36
Verwijderd
Dat plaatje kun je misschien uploaden via tinypic.com, en dan de url hier posten. Ik kan je niet helpen zonder plaatje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten