Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 22:04
Undit
Undit is offline
nou kijk, ik ga al een tijdje met een heel leuk meisje, als we samen zijn is het altijd zo gezellig en leuk, maar zodra we smsen is het net alsof we niks hebben samen, voelt het alsof ze me niet leuk vind als ik bijv zeg ik mis je, is het altijd oke hihi en al die andere lieve dingen, als ik het haar vraag zegt ze dat ze niet zon iemand is maar wat kan ik er aan doen want het is echt strond irritand en verwarend..

mvg een 17-jarige jongen.

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 22:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2011, 22:22
Em.
Em. is offline
Joh, met mij valt niet eens te sms'en. Schijnbaar is ze gewoon niet iemand die dat soort dingen in smsjes zet. Maar - en dat zal wellicht wel komen doordat ik niets met mobieltjes en alles heb - ik zie niet helemaal hoe dat 'stront irritant (tttt) en verwarrend' is? Een relatie hangt toch niet af van smsjes? Zolang het IRL maar goed zit. En het zal vast wel fijner zijn met leuke smsjes en alles, maar als je gewoon wéét dat zij je leuk vindt en dat het IRL goed voelt, dan hoef je het toch niet verwarrend te vinden wat voor smsjes je krijgt? En misschien vat zij 'oké hihi' wel op als iets waarvan ze niet helemaal weet wat ze terug moet zeggen (en in het echt zou ze dan misschien blozen en heel verlegen lachen) en jij vat het op alsof wat jij zei grappig was oid. Weet ik veel. Dat soort dingen kunnen met smsjes en dergelijke veel makkelijker gebeuren dan wanneer je elkaar in het echt ziet.
Oud 27-10-2011, 02:49
Verwijderd
Je zou natuurlijk kunnen proberen haar te bellen, gezien ze smsjes blijkbaar niet heel erg op prijs stelt. Als je merkt dat dat ook niet hoeft scheelt het je alleen maar een hoop hoofdpijn, dus win-win.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 07:47
hookee
hookee is offline
"Gezellig en leuk" hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je al verkering hebt. Als jij dan SMSt met woorden die verliefden elkaar sturen is dat misschien wel vleiend, maar ook best irritant voor degene die NIET verliefd is.
Kijk eerst eens of zij hetzelfde voelt als jij, is dat het geval; r e l a x en vergeet die domme SMSjes. Elke dag om bevestiging vragen is óók irritant.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 09:10
Mark1991
Mark1991 is offline
Citaat:
Je zou natuurlijk kunnen proberen haar te bellen, gezien ze smsjes blijkbaar niet heel erg op prijs stelt. Als je merkt dat dat ook niet hoeft scheelt het je alleen maar een hoop hoofdpijn, dus win-win.
Reverend heeft gelijk; bellen is veel beter dan smsen.
Als je belt laat je zien dat je serieus geïnteresseerd bent, en weet je ook gelijk hoe ze echt reageert. Het is ook gewoon veel persoonlijker.
Mark
Oud 27-10-2011, 10:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het zelf altijd eng om mensen te bellen, dus kan me voorstellen dat als je iemand leuk vindt je daar al helemaal niet vrolijk van wordt. Overigens zou het ook niet handig zijn om haar te bellen als je niet echt iets te vertellen hebt. Maar hé, verzin een keer een goed excuus om haar te bellen en probeer het gesprek op leuke wijze gaande te houden. Wie weet wordt het wat!
Oud 27-10-2011, 11:31
Verwijderd
Hebben jullie trouwens een relatie of niet? Want dat kan ik niet echt opmaken uit je post. Als jullie wel een relatie hebben moet je je sowieso niet druk maken om sms'jes als het wel hartstikke fijn is als jullie bij elkaar zijn. Sommige mensen hebben nu eenmaal niets met sms'en.

Als jullie geen relatie hebben en zij absoluut niet reageert wanneer je lieve dingen zegt, dan denk ik gewoon niet dat het gevoel wederzijds is, want ik kan je met 100% zekerheid vertellen (zoals hookee ook zei) dat het heel irritant is wanneer iemand verliefd op je is en je constant bestookt met dat soort berichten. Zeg je die dingen ook IRL tegen haar? Hoe reageert ze er dan op?

Misschien moet je dus eerst eens duidelijkheid bij haar gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 23:25
Undit
Undit is offline
we gaan met elkaar, altijd leuk en gezellig same maar zodra er gsmst word is het weer alsof we vrienden zijn, en als we samen zijn als een stel,
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 23:27
Verwijderd
Tja, dan is zij kennelijk niet zo klef in smsjes. Je kunt haar vragen om voortaan wat kleffer te doen in smsjes, of je kunt accepteren dat ze dat niet is maar dat dat niet belangrijk is omdat in het echt wel duidelijk is dat ze je leuk vindt. Het zou pas zorgwekkend zijn als het andersom was.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 05:59
Volk
Volk is offline
Hoe reageert ze als je zegt dat je haar hebt gemist? Dus niet via sms maar face to face.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten