Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 19:41
StenenHart
StenenHart is offline
Ik heb echt een beste vriendin een betere kun je niet hebben, ik kan dr alles vertellen zij kan mij alles vertellen. We hebben de grootste lol samen enzv. Maar ik ben nu al zown 7 maanden verliefd op dr en dat gaat niet echt over. Wat moet ik doen dit gevoel onderdrukken of het haar vertellen? Het ingewikkelde hieraan is dat ze een vriend heeft die slecht voor dr is heel bezetterig enzo, en als zij niet mee wil naar vrienden draait ie dr pols om zodat ze wel meegaat dat soort dingen. En zij wil het ook wel met hem uitmaken, maar ook al is het uit dan nog blijf ik twijfelen of ik moet vertellen dat ik op dr ben of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 19:43
Onlyme
Onlyme is offline
Heel rot voor haar.
Ik weet niet of zij jou liever ziet als partner dan als vriend, maarja, niets is onmogelijk
Oud 12-08-2002, 19:49
StenenHart
StenenHart is offline
ja owkej maar moet ik het haar dan vertellen of niet want daar gaat het me eigenlijk om? Of kan ik beter nix zeggen en hopen dat ik op een ander meisje word?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:03
lady_x
lady_x is offline
Je gevoelens opkroppen is helemaal niet leuk, dus vertel het haar. Er is 1 kans op de twee dat zij ook wel iets ziet in jou, en dan heb je geluk.
Ik heb ook een goeie vriend, hij beweerde na 2 jaar dat hij verliefd op me was, maar dat had ik al begrepen, ik heb hem wel gezegd dat hij niet zo mijn type is maar dat ik hem wel wil behouden als vriend, nu zijn we nog steeds dezelfde maatjes.
Probeer het dus te vertellen op een subtiele manier, als ze echt om je geeft is de vriendschap niet verloren en wie weet is er wel meer.
Oud 12-08-2002, 21:39
lieve
lieve is offline
Als je haar echt alles kan vertelle, zou je dit toch ook moeten kunnen vertellen!Zelfs al voelt ze niet hetzelfde voor jou ... dan nog zouden jullie het moeten kunnen uitpraten ofzo! Jullie zijn toch beste vrienden voor iets??
Heb juist hetzelfde probleem gehad!
Mijn beste vriend is 2 jaar jonger dan mij! Eerst was ik verliefd op hem .. daarna hij weer verliefd op mij! We hebben nooit iets met elkaar gehad(hoewel velen dachten van wel!) En we zijn nog steeds de beste vrienden! We hebben het goed kunnen uitpraten!
*Alleen op kamp(sportkamp) hadden we wat problemen! We steken samen graag kattekwaad uit! En .. we gingen de leiding eens goed in't zak zetten! En we hebben gewoon onszelf in't zak gezet! De deur viel in't slot en geraakten er niet uit! Dus .. we moesten wachten tot de "ontbijtploeg" ons kwam verlossen uit die voorraadkamer! Dus ... hebben we daar ook moeten slapen! En we lagen erg knus tegen elkaar toen ze ons vonden! Toen hebben we het nog een hele week mogen horen! En nu gaat dat verhaal nog mee! Maar we hebben ons toch goed gehad! Een hele week hebben ze nog van die dingen laten doen ... (wou het even vertellen,vond het een leuk verhaal
Hij heeft zijn vrienden en ik de mijn! We gaan samen niet echt weg, hij mag dit nog niet zoveel! Maar we zijn echt de beste vrienden! Wacht maar ... dit jaar terug op kamp hehe, dat gaat wat worden! Want nu zit IK bij de leiding!! HEHEHE*

Wat ik nu wou zeggen, ik wijk nogal af zulle!!
Ik wil maar zeggen , het is je beste vriendin ... dan moet je er toch ook over kunnen praten! OK, het is niet steeds makkelijk! Maar het moet kunnen, als ze echt zooooo'n goede vriendin is!

GOOD LUCK !
Greetz Lieve
Oud 13-08-2002, 08:54
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
lieve schreef:
Als je haar echt alles kan vertelle, zou je dit toch ook moeten kunnen vertellen!Zelfs al voelt ze niet hetzelfde voor jou ... dan nog zouden jullie het moeten kunnen uitpraten ofzo! Jullie zijn toch beste vrienden voor iets??
Heb juist hetzelfde probleem gehad!
Mijn beste vriend is 2 jaar jonger dan mij! Eerst was ik verliefd op hem .. daarna hij weer verliefd op mij! We hebben nooit iets met elkaar gehad(hoewel velen dachten van wel!) En we zijn nog steeds de beste vrienden! We hebben het goed kunnen uitpraten!
*Alleen op kamp(sportkamp) hadden we wat problemen! We steken samen graag kattekwaad uit! En .. we gingen de leiding eens goed in't zak zetten! En we hebben gewoon onszelf in't zak gezet! De deur viel in't slot en geraakten er niet uit! Dus .. we moesten wachten tot de "ontbijtploeg" ons kwam verlossen uit die voorraadkamer! Dus ... hebben we daar ook moeten slapen! En we lagen erg knus tegen elkaar toen ze ons vonden! Toen hebben we het nog een hele week mogen horen! En nu gaat dat verhaal nog mee! Maar we hebben ons toch goed gehad! Een hele week hebben ze nog van die dingen laten doen ... (wou het even vertellen,vond het een leuk verhaal
Hij heeft zijn vrienden en ik de mijn! We gaan samen niet echt weg, hij mag dit nog niet zoveel! Maar we zijn echt de beste vrienden! Wacht maar ... dit jaar terug op kamp hehe, dat gaat wat worden! Want nu zit IK bij de leiding!! HEHEHE*

Wat ik nu wou zeggen, ik wijk nogal af zulle!!
Ik wil maar zeggen , het is je beste vriendin ... dan moet je er toch ook over kunnen praten! OK, het is niet steeds makkelijk! Maar het moet kunnen, als ze echt zooooo'n goede vriendin is!

GOOD LUCK !
Greetz Lieve
owkej dan doe ik dat wel , maare ze zit nu nog met die vriend dan is het wel beter om te w88 totdat het uit is of niet?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:28
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
StenenHart schreef:

owkej dan doe ik dat wel , maare ze zit nu nog met die vriend dan is het wel beter om te w88 totdat het uit is of niet?
Wees toch niet zo onzeker.
Oud 14-08-2002, 09:44
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik zou haar eerst helpen om de beslissing te maken wel/niet uitmaken. Maar het lijkt mij dat het beste is van wel want hij lijkt mij niet lief voor haar. Overtuig haar dat ze beter zonder hem af is.

Als het dan uit is moet je er nog ff wachten want dan moet ze er eerst ff aan wennen en misschien heeft ze het er toch moeilijk mee. Blijf lief voor d'r, help haar enz. Misschien vind ze je dan wel ontzettend lief waardoor er misschien andere gevoelens ontstaan. Misschien ook niet maar help haar eerst van die jongen af want volgens mij wordt ze er ongelukkig van.

Daarna kan je altijd als nog beslissen om het te vertellen maar het lijkt mij nu niet het goede moment.
Oud 14-08-2002, 09:53
PardonMe
PardonMe is offline
als het uit is met die andere jongen (als ze dat tenminste van plan is uit te maken) zou ik niet gelijk op haar afvuren van "ik ben verliefd op je" enzo.. Ze heeft eerst wat tijd nodig om die vorige relatie te verwerken, hoewel zij degene is geweest die het heeft beëindigt, die jongen heeft haar pijn gedaan en dat moet ze eerst even kunnen verwerken..
Je zou het er wel gewoon eens over kunnen hebben, over jullie gevoelens voor elkaar ofzo.. Dat jij eens informeert (wel subtiel) wat zij nou eigenlijk vindt/voelt van/voor jou.. Weet je al een stuk meer en kan je een beetje inschatten of je kans maakt of niet..
In ieder geval veel succes en steun haar een beetje ivm dr huidige vriendje, want wat hij doet vind ik schandalig..
Reageren

Regels voor berichten