Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou haar eerst helpen om de beslissing te maken wel/niet uitmaken. Maar het lijkt mij dat het beste is van wel want hij lijkt mij niet lief voor haar. Overtuig haar dat ze beter zonder hem af is.
Als het dan uit is moet je er nog ff wachten want dan moet ze er eerst ff aan wennen en misschien heeft ze het er toch moeilijk mee. Blijf lief voor d'r, help haar enz. Misschien vind ze je dan wel ontzettend lief waardoor er misschien andere gevoelens ontstaan. Misschien ook niet maar help haar eerst van die jongen af want volgens mij wordt ze er ongelukkig van. Daarna kan je altijd als nog beslissen om het te vertellen maar het lijkt mij nu niet het goede moment.
|
als het uit is met die andere jongen (als ze dat tenminste van plan is uit te maken) zou ik niet gelijk op haar afvuren van "ik ben verliefd op je" enzo.. Ze heeft eerst wat tijd nodig om die vorige relatie te verwerken, hoewel zij degene is geweest die het heeft beëindigt, die jongen heeft haar pijn gedaan en dat moet ze eerst even kunnen verwerken..
Je zou het er wel gewoon eens over kunnen hebben, over jullie gevoelens voor elkaar ofzo.. Dat jij eens informeert (wel subtiel) wat zij nou eigenlijk vindt/voelt van/voor jou.. Weet je al een stuk meer en kan je een beetje inschatten of je kans maakt of niet.. In ieder geval veel succes en steun haar een beetje ivm dr huidige vriendje, want wat hij doet vind ik schandalig..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdes drama XperiaHDD | 4 | 31-01-2014 20:13 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |