Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 00:08
JustM700
JustM700 is offline
Een week geleden was ik bij een concert van mijn beste vriendin.
Ik was daar om te filmen en natuurlijk te kijken. Aan het einde van het concert, hielp ik met afbouwen (opruimen) en raakte ik nog wat aan de praat met leden van het koor en vrienden en familie van deze mensen.

Tussen die vrienden stond een meisje van rond de 17, ze zag er al onwijs knap uit, maar ik liet het voor wat het was. Plotseling hoorde ik ze iets zeggen en gaf mezelf een plekje in het gesprek. Ik raakte aan de praat met het meisje en haar vriendin, vooral met het meisje.

Ik kwam erachter dat ze dezelfde kant op wil qua opleiding als ik en dat is de media, televisie en vooral film. De gespreksstof kende geen einde en we praten aan één stuk door! Later vroeg ik de namen van de meiden en de mijne liet ik in het midden...

Een tijdje later kwam ze weer aangelopen en ze wist in ene mijn naam, zonder dat ik deze verteld had. Ze had het na gevraagd! Buiten maakte ik haar nog even aan het lachen met een spontaan grapje en we vertrokken.

Nog geen twee dagen later vroeg ik haar mee uit en via een sms antwoordde ze graag te willen, als ze tijd had. Maar niet lang daarna werd het contact steeds stiller en meer kortaf. Sommige smsjes beantwoordde ze niet meer en de meeste pas na een paar uur! Terwijl ze der mobiel wel vaak bij de hand heeft...

Vandaag hoorde ik in ene van mijn beste vriendin, dat haar vriendje, de beste vriend van dat meisje is. En ze had een dubbel date geregeld! Ik was er niet super blij mee, maar het gaf wel een soort van licht aan een eindeloze tunnel...

Nu is mijn vraag...laat ze nu expres weinig van zich horen? En waarom in ene een dubbel date? Voelt ze zich anders onveilig? Of is ze bang dat het genant gaat worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2011, 00:23
wudong
wudong is offline
ze is onzeker, als het de meid is die je leuk vind die dit regelt...
zal ze welzeker erg weinig zelfvertrouwen hebben.

tweede mogelijkheid kan zijn *je word gebruikt*
denk niet, maar het is een mogelijkheid dat je nooit kan uitsluiten...

bekijk al je mogelijkheden en wanneer alle logische niet waar blijkt te zijn
zal het onlogische antwoord boven water drijven, en dat is wat je zoekt...

SUCCES XD
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:49
JustM700
JustM700 is offline
@wudong

Wat poetisch, haha.
Die ga ik echt onthouden...

Maar dat van dat zelfvertrouwen ga ik eens navragen xD

-----------------------------------------------
Verder nog meningen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:58
Verwijderd
Dat ze minder smst kan komen doordat ze gewoon niet zo'n smser is, of doordat haar beltegoed bijna op is, of doordat ze het irritant vindt dat jij de hele tijd blijft smsen. Dat kunnen wij niet weten.

Dat ze een dubbeldate wil, kan zijn omdat ze je pas 1 x gesproken heeft en niet weet of het een tweede keer ook klikt - als het dan niet meteen weer zo klikt tussen jullie, vallen er geen ongemakkelijke stiltes en heeft ze toch een leuke avond. Het kan ook zijn omdat ze je meer als goede-vriend-materiaal ziet dan als vriendje-materiaal, en je dus wel beter wil leren kennen maar niet met je wil daten. Ook dat kunnen wij niet weten.

Ik zou zeggen, denk wat minder na en zie waar de avond je brengt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:59
JustM700
JustM700 is offline
@ Sarah.

Je hebt helemaal gelijk,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten