Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 11:52
gamer31
gamer31 is offline
hallo ik zit in mavo 4 maar heb problemen voor de sector werkstuk me begeleider zegt dat hij me niet gaat helpen en als ik dat niet heb blijf ik zitten heeft iemand er nog toevallig een liggen voor mij maakt niet uit welke sector ik kan het ook als voorbeeld gebruiken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2011, 12:06
Chariot
Chariot is offline
Wat is er nou zo moeilijk aan een sectorwerkstuk?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 12:09
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Wat dacht je van zelf aan de slag gaan? Een begeleider is enkel voor het helpen bij eventuele vragen, dat werkstuk zul je toch echt zelf moeten doen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:12
MVP
MVP is offline
Logisch idd dat je begeleider je niet gaat helpen, hij gaat niet je hele werkstuk maken, evenmin als wij dat doen.
Heb je misschien niet een concretere vraag? Of miss kun je ons iig vertellen waar het probleem ligt, ipv "heb problemen met het sectorwerkstuk"
Oud 04-11-2011, 13:01
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Lijkt me niet de bedoeling hier, maar goed, als je een begeleider hebt die je niet wil helpen zou ik naar de teamleider/mentor of iemand anders gaan en vragen of hun je willen helpen of dat ze je aan een nieuwe begeleider kunnen helpen.
en ik heb nog een vraag, waarom wil die begeleider je niet helpen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 17:52
Verwijderd
Het is niet de bedoeling dat mensen hier een werkstuk naar je gaan sturen. Daar is dit forum niet voor.
Misschien kan je wat specifiekere vragen stellen. Daar kunnen wij wel antwoorden op geven zodat je er misschien uiteindelijk uitkomt. En anders kan je het natuurlijk altijd aan een klasgenoot vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten