Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2011, 20:46
luna-23
luna-23 is offline
hey, ik heb sinds een paar maanden echt een super lieve vriend, we passen echt super goed bij elkaar en hij is heel lief voor me. Alleen het is een lange afstands relatie. We chatten en cammen bijna elke avond en we kunnen super goed praten, maar een paar dagen geleden hadden we het over sex. Hij is 16 en ik ben 14 en ik heb gezegt dat ik het nog niet wil. Hij vond dat helemaal niet erg maar hij wil het wel. En ik weet dat hij het niet erg vind of zo maar ik twijfel wel best wel want het lijkt me wel leuk om te doen en mijn eerste keer wil ik zeker met hem. en het is ook niet dat ik er nog niet klaar voor ben maar het is gewoon dat mijn eerste keer perfect moet zijn en ik weet niet zeker of dat op mijn 14de al wel zo is...
iemand tips?

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 17:10. Reden: verkeerde titel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 21:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Laat om te beginnen het idee vallen dat je eerste keer perfect moet zijn. Dat is het niet en dat zal het ook nooit worden.Doe het met iemand waar je echt dol op bent en die echt dol op jou is, wanneer je er aan toe bent. Neem er de tijd voor, zorg dat je niet gestoord kan worden en heb gewoon lol samen. En verwacht vooral niet dat het perfect wordt, dan valt het alleen maar tegen.

En, als je nog twijfelt of je het moet doen, zou ik gewoon nog even wachten.
Oud 11-11-2011, 21:38
Verwijderd
Bij twijfel niet doen. Als je twijfelt of je er klaar voor bent. ben je er imo nog niet klaar voor.
Verder is de eerste keer perfect als je ontspannen bent en kunt lachen om/de humor kan inzien van dingen die niet gaan zoals je ze in je hoofd had. Het idee van een perfecte eerste keer is leuk, maar wordt bijna nooit werklijkheid.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 09:35
hookee
hookee is offline
Ehm, heb je 'm al eens in het echt ontmoet, of is het alleen nog chatten via MSN?
MSN is heel leuk, het is maar 10% van het "echte" real life. Misschien stinkt 'ie wel uit z'n smoeltje en knap je in 10 seconden op 'm af..
Daarnaast, 16 en 14.. ik vind het te vroeg, maar da's mijn mening.
Als jij het nog niet wil, dan wil je het nog niet, je hebt, geloof me, nog ALLE tijd, en hij ook. Laat je niet overhalen omdat HIJ het wil.
Toon jezelf ook nooit naakt op de webcam en stuur nooit naaktfoto's van jezelf op, die zullen ooit ergens weer op het internet verschijnen, hoezeer hij ook belooft het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Hij respecteert jouw wens om te wachten, dus ik zie het probleem niet. Je moet je niet verplicht voelen om het wel te doen om hem te plezieren.
Oud 12-11-2011, 16:22
luna-23
luna-23 is offline
ja ik heb hem al een paar keer in het echt gezien en het is altijd super gezellig en ik voel me niet verplicht of zo. Hij is echt heel lief en respecteert het dat ik niet wil maar het is dat ik denk dat ik het wel wil maar me nog te jong voel. ik vind 14 een beetje vroeg ook maar ik denk dat ik het wel wil.

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 16:32
hookee
hookee is offline
Citaat:
maar het is da ik denk dat ik het wel wil maar niet zeker wil. Nou ik denk dat ik wel wil maar ik weet niet of ik nu al wil
Je weet vast ook wel dat je later kinderen wil...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 17:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
De eerste keer is meestal niet zo boeiend. Je bent allebei heel zenuwachtig, en voor goede seks moet je de remmen los kunnen gooien. Maak je dus niet zo druk over "de eerste keer".
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 20:42
bierkoning
bierkoning is offline
doe gewoon waar je je fijn bij voelt, maar laat je niet dwingen door hem...
Oud 17-11-2011, 16:30
bloeddd
bloeddd is offline
haha geniaal die naam mijn vriend wil sexi. als mijn vriend voortaan sex wil zeg ik dat
Oud 18-11-2011, 23:09
Verwijderd
Als ik jou was dan wit ik het wel hoor
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 18:08
hookee
hookee is offline
Citaat:
Als ik jou was dan wit ik het wel hoor
Als jij haar was, was je een meisje en wist je het, net als Luna-23, ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 23:58
MiBe
MiBe is offline
Daarmee suggereer je dat het geslacht daar de oorzaak van is. Ik ben een jongen en zat op mijn 14de met precies dezelfde vraag, ik heb er toen voor gekozen er nog even mee te wachten en heb nog geen seconde spijt gehad van die keuze.
Oud 21-11-2011, 07:18
Verwijderd
als ik jou was zou ik idd ff wachten en als je er klaarvoor bent gwn doen want hij wil het , maar doe het wel veilig met conddoms bij de kruidvat zijn ze best goedkooop laterzzz
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:19
Levensscholier
Levensscholier is offline
Ik was pas 23 toen ik het voor het eerst met een meisje deed; ik was ook haar eerste, we zijn nu getrouwd en hebben een fantastisch seksleven.

Wachten is echt zo erg niet. Het kan moeilijk zijn soms, maar het is absoluut de moeite waard. Wanneer je het doet, zorgt dat die eerste keer magisch is. Niet een beetje aanklooien bij je ouders thuis (of zijn), maar in een hotelletje tijdens een weekendje weg, waar je alle tijd hebt om romantisch te zijn, elkaar te leren kennen en deze ervaring te delen met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Daarmee suggereer je dat het geslacht daar de oorzaak van is. Ik ben een jongen en zat op mijn 14de met precies dezelfde vraag, ik heb er toen voor gekozen er nog even mee te wachten en heb nog geen seconde spijt gehad van die keuze.
Volgens mij wordt er gesuggereerd dat meiden hun pik doorgaans niet achterna lopen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 23:11
MiBe
MiBe is offline
Dat is sowieso best lastig
Oud 24-11-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wordt er gesuggereerd dat meiden hun pik doorgaans niet achterna lopen.
Ken genoeg jongens die bewust gewacht hebben met hun ontmaagding en ken tevens genoeg meisjes die heel jong al hard op zoek waren. Tis maar net welke bril je ophebt.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ken genoeg jongens die bewust gewacht hebben met hun ontmaagding en ken tevens genoeg meisjes die heel jong al hard op zoek waren. Tis maar net welke bril je ophebt.
Heb je helemaal gelijk in, maar in mijn ervaring hebben die meiden dan meer behoefte aan bevestiging dan stimulatie van hun geslachtdelen. En dat was het verschil waar ik op doelde.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 16:02
art4live
art4live is offline
Bij sommige meiden slaat dat al snel om en word het juist het omgedraaide
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten