Advertentie | |
|
![]() |
|
De ontgoochelaar
Zo stond je voor me op de planken Hoog boven iedereen uit Aan weerskanten zachte banken Speelde zachtjes op je fluit Ik wiegde mee op jouw warme klanken Golfde als het rood gordijn Dat zolang jij voort bleef spelen Een refrein voor mij zou zijn Onze roman schreef zich verder Vol decors en romantiek Ik wist, ik was er een van velen Maar was betoverd, door jouw muziek. ==> "maar was betoverd" is hier expres neergezet, de persoon voelt zich als een groupie en denkt niet dat ze de enige is voor hem. Telkens drupten de kaarsen mee met onze liefdesdaad De hoop, met al zijn kaarsvet bleef steken op het laminaat. 'bleef' heb ik er toch maar laten staan Eens zag ik jou als herder Maar het doek viel voor ons twee Ontblootte al jouw trucs, en dit schaap kudde niet langer mee. Zelfs de lichtjes in de kandelaars Ooit ogend zo oriëntaals, zo luxe Ze bleken van de markt te zijn Niet van magie der tovenaars. Oh jij toverde mij ten tonele En bond ons tweeën samen Kon jij de verdwijntruc maar delen Of ons desnoods doormidden zagen. Veel beter zo, dankjewel! Ik heb soms nog wat moeite met metrum, en jij bent daar goed in ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 09:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vietnamoorlog media invloed birdy15 | 8 | 11-06-2005 00:22 | |
Vrije tijd |
Meest ontgoochelende sportmoment van 2004 Tejay | 22 | 02-01-2005 16:57 | |