Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2011, 13:51
art4live
art4live is offline
Hej iedereen het is uit me me vriendin al een week... Zij was voor mij echt alles maargoed. Ik kan al sinds die tijd echt amper een hap door me keel krijgen soms eet ik niet meer dan 2 boterhammen op een dag. Ik probeer wel aan andere dingen te denken maar het wilt maar niet lukken,

Heeft iemand tips om me hier beetje overheen te zetten? Of wilt iemand met me hier over praten? Dat zou erg welkom zijn

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2011, 14:00
bierkoning
bierkoning is offline
hey man

Nou tijd heelt alle wonden, je zal je nog eventjes wat rot voelen, maar met de tijd zal dit minder worden.
Praat er anders over met een vriend van je ofzo. En probeer je eroverheen te zetten, ga ook niet hyves facebook etc constant checken, want daar heb je alleen je zelf maar mee.
Oud 24-11-2011, 14:20
DmCraanen
DmCraanen is offline
Als toevoeging op wat bierkoning zegt is het ook belangrijk dat je je ritme aanpast: vindt leuke nieuwe hobbies die de tijd opvullen die je nu vrij hebt!
Oud 24-11-2011, 14:45
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als toevoeging op wat bierkoning zegt is het ook belangrijk dat je je ritme aanpast: vindt leuke nieuwe hobbies die de tijd opvullen die je nu vrij hebt!
idd vul vrije tijd op, anders ga je zitten nadenken
Oud 24-11-2011, 15:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Precies ja. Het hielp mij altijd als ik met vrienden afsprak en we dan lol gingen maken, samen pannenkoeken bakken of iets in die richting. Eet je meteen ook wat.
Oud 24-11-2011, 16:13
Verwijderd
Wees zo druk mogelijk (dan slaap je 's nachts ook beter) en verder moet het inderdaad slijten. Heel kut en heel cliche, maar ontzettend waar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:15
art4live
art4live is offline
Vooral dat hyves en facebook niet checken is erg moeilijk maar ik probeer het wel.
Ik zal jullie raad opvolgen en thanks voor snelle reacties
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:45
Merible
Merible is offline
ohja en vooral niet in haar buurt komen he anders heb je kans dat je haar ziet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:46
art4live
art4live is offline
Citaat:
ohja en vooral niet in haar buurt komen he anders heb je kans dat je haar ziet
Oh dat zal wel gaan ze woont wel een eindje weg iets van 100 km ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:46
Verwijderd
Veel drinken en random bitches neuken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:16
Verwijderd
ja dat helpt ook idd
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:51
Merible
Merible is offline
Citaat:
Oh dat zal wel gaan ze woont wel een eindje weg iets van 100 km ofzo
alleen maar goed
en nog een tip
er zijn genoeg andere leuke meisjes kijk ns om je heen misschien moet je daar ns op letten
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 18:08
art4live
art4live is offline
@Reverend. denk je dat random bitches neuken helpt?

Ja ik weet dat er genoeg rondlopen maar ik zie ze gewoon niet op dit moment... Komt hopelijk wel weer goed... denk het wel :/
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 18:57
Verwijderd
Afleiding zoeken! In het begin heel lastig, maar alles is beter dan gedeprimeerd thuiszitten. Al denk je maar vijf minuten even niet aan haar, altijd nog beter! Ga dingen doen met vrienden; flink hard sporten (ook goed voor het afreageren van woede); zelfs studiedingen doen; een avondje flink zuipen en zomaar iemand zoenen kan inderdaad ook geen kwaad ('t is wel een slecht plan als je elke avond je bezat - en als het liefdesverdriet nog érg hoog zit, word je van drank alleen maar melancholisch, dus dan is het nog geen goed idee); als je het voor elkaar kan krijgen even ergens anders heengaan; een weekendje weg, ga op bezoek bij verre vrienden of sleep er eentje mee en pak de trein naar Berlijn of Parijs; ga iets spannends of gevaarlijks doen zoals bungyjumpen of bergbeklimmen of weet ik veel, quadrijden door de modder ; zoek alle films die je kunt vinden die níet over de liefde gaan en misschien eentje waarin iemand met liefdesverdriet uiteindelijk de liefde van zijn/haar leven vindt; praat het inderdaad van je af met een goeie vriend of vriendin; etc etc etc.

Ik kon bij m'n ex in het begin vooral 's ochtends ook echt niet eten; ben wel 5 kg afgevallen van liefdesverdriet Maar uiteindelijk ging het wel weer haha. Je lichaam is gewoon ook even overstuur, net als je geest.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 19:37
art4live
art4live is offline
@Freyja dankje!!! hier heb ik heel veel aan en dankje dat je de moeite neemt zoveel te typen voor mijn probleem :$
5 kilo is idd wel erg veel Ja het lichaam is helemaal vanstuur echt raar hoe de gedachtes je lichaam zo kunnen beinvloeden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten