![]() |
|
![]() |
Dit is allemaal van 2011/2012, maar ik ga stoppen met HBO want ik wil in de gezondheidszorg. Hier zijn de boeken:
Basisboek Bedrijfseconomie €60 Basisboek Bedrijfseconomie opgaven €30 Basisboek Bedrijfseconomie uitwerkingen €20 Basisboek SPSS 19 €15 Marktonderzoek €40 Praktische cursus / deel Spelling €20 Toegepaste organisatiekunde €50 Grondslagen van de Marketing €65 - Management en logistiek / uitreksel €20 Grondslagen van de marketing / uitreksel €20 - Totaal is dat €340.- en is t.w.v 450 De readers verkoop ik voor €60.- t.w.v €110.- Reader periode 1 Reader periode 2, + engels Reader marktonderzoek Reader praktijk Reader rapporteren Reader studieloopvaanbegeleiding En als je alles wilt krijg je het voor 450.- en gratis Casio rekenmachine FX-82M erbij. mhm als je artikelnummer van de boeken wilt moet je het zeggen, alle boeken zijn gewoon nieuw en schoon en geen penafdrukken erop of iets. Heb de boeken niet vaak gebruikt( om precies te zijn 2 maanden). De rekenmachine die 1 keer gebruikt is met een tentamen, krjg je er gratis bij als je alle boeken en/of alle readers koopt. Voor die tentamen had ik een 8.2 gehaald dus t brengt geluk. Mail naar: rotterdam010zuid@hotmail.NL voor je vragen |
Advertentie | |
|
|
|