Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij moest er ooit een hoektand uit maar mijn tanden en kiezen hebben abnormaal grote wortels en toen kreeg hij hem er niet uitgetrokken en heeft de tandarts een inkeping in mijn kaak moeten boren en vervolgens de tand in vier stukken moeten kapotboren om hem eruit te halen. Ik heb er niets van gevoeld maar het waren de meest onplezante 50 minuten van mijn leven
![]() |
![]() |
|
Ik ken iemand die dierengeneeskunde heeft gedaan (en afgemaakt), daarna SUMMA geneeskunde, cum laude afgestudeerd, nu aan het promoveren en serieus in de race is voor een opleidingsplek interne in zowel Nijmegen als Leiden.
![]()
Laatst gewijzigd op 25-11-2011 om 12:31. Reden: stomme zinsbouw |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken iemand die in het vijfde jaar van geneeskunde besloot dat dieren toch leuker waren dan mensen, maar die heeft geneeskunde ook eerst maar afgemaakt voor ze aan diergeneeskunde begon.
En iemand die in het zesde jaar heeft besloten om Frans te gaan studeren. Ze werkt nu anderhalve dag per week als consultatiebureauarts om haar studie te bekostigen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*Ik weet eigenlijk niet of het alleen bij master is, of ook bij bachelor. ![]() Oh, hier staat er wat meer over. En dat zegt dat er een uitzondering is, als je tweede bachelor in de gezondheidszorg is of in het onderwijs en de eerste niet. Maar ik denk niet dat het opgaat als je eerst tandheelkunde doet en dan geneeskunde, want tandheelkunde lijkt me ook gezondheidszorg?
|
Tandheelkunde en geneeskunde tegelijkertijd studeren lijkt me wel erg lastig. Niet dat het beide onmogelijk moeilijke studies zijn, maar er zitten gewoon heel veel uren in, zeker als je coschappen gaat lopen heb je echt geen tijd meer over om nog eens je tandheelkundeboeken open te slaan.
||
Citaat:
![]() EN kaakchirurg valt ook onder je algemene zorgverzekering en niet onder het tandartsgedeelte (geloof ik). Iig, dat was bij mij zo dus de tandarts verwees me braaf door want dat scheelde mij geld en hem tijd ![]()
||
Citaat:
|
hey iedereen die dit leest, ik verkoop na lang twijfelen me laptop. als je hem wilt, of iemand kent die hem wilt of whatever, hier is de link http://link.marktplaats.nl/506477700
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ow, sucks ![]()
|
Verwijderd
|
Maan schijnt fout door de bomen
ANP/ Redactie − 25/11/11, 13:20 © ANP Op sinterklaaspapier staat de maan vaak verkeerd afgebeeld. In plaats van een avondmaan is in veel illustraties een ochtendmaan te zien. 'En dat is fout, want we hebben het over een pakjesavond en niet over een pakjesochtend', zegt hoogleraar sterrenkunde aan de Universiteit Groningen Peter Barthel. De hoogleraar maakte 2 weken vrij om afbeeldingen van de maan op cadeaupapier en in kinderboeken in Nederland en de Verenigde Staten te onderzoeken. Zijn bevindingen staan binnenkort in een internationaal wetenschappelijk tijdschrift. De volle maan komt op als de zon ondergaat, een maansikkel ontstaat doordat de zon van opzij, dat wil zeggen van rechts in de avond en van links in de ochtend, op de maan schijnt, legt Barthel uit. 'Mijn onderzoek toont aan dat de leek - in dit geval de illustrator - niet begrijpt hoe de fasen van de maan ontstaan en dat kennelijk ook niet wil begrijpen', aldus de hoogleraar. Ook in de VS komt soms een verkeerde maan voor op Santa Claus-illustraties en op kerstkaarten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tandarts is aanvullend en wordt dus (deels) vergoed, maar bij de kaakchirug ben je dus duurder uit.
Laatst gewijzigd op 25-11-2011 om 13:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|