Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon laten zien! zooo eng zijn ze niet, t zijn je ouders en ze houden heus nog wel van je als je je school verpest. misschien zijn ze even boos maar ze worden nog bozer als ze er achter komen dat je je rapport verborgen hebt. doe wel alsof je baalt van je lijst en alsof je er aan zal gaan werken (of je dat doet moet jezelf weten maar je ouders vinden het vast fijn als ze het idee krijgen dat het je in elk geval iets interesseert...)
|
![]() |
|
Wat ik altijd doe is gewoon laten zien . En dan gewoon uitleggen waarom ik een onvoldoende heb (als dat zo is ) . En mijn ouders gaan altijd naar ouderavond ook al heb ik een goed rapport ! Ze willen gewoon altijd even praten hoe het gaat enzo ... niks mis mee vind ik
![]()
|
![]() |
ja ik heb het ook gehad met 6 onvoldoendes (6 vijfen) maar mn ouders reageerden niet eens zo heel erg boos ofzo want ze wisten dat ik er moeite mee had. Nu zijn ze blij dat ik goeie cijfers haal. Maar als ik jou was zal ik het gewoon laten zien ik bedoel je rapport verstoppen ofzo heeft echt geen enkel zin
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrije huren voorlopig van de baan Melpomene | 107 | 16-12-2006 01:13 | |
Flora & Fauna |
Jacht op vos in Friesland weer geopent kees17 | 105 | 30-05-2005 16:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |