Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2011, 16:12
DmCraanen
DmCraanen is offline
VERKOCHT

Hoi hoi!
Ik verkoop mijn kilt + bijbehorende accessoires!

Schotse Kilt in de Gordon tartan, gemaakt door LochCarron. De kilt is vervaardigd uit 8 meter stof en is een 'heavyweight'. De kilt is geplooid ''to the set'' (patroon op voorkant loopt door op achterkant, ipv dat op elke plooi een gele streep te zien is). De kilt is relatief lang (68 cm) en is geschikt voor mensen met een middelomtrek van minimaal 102 cm (aangezien een kilt op de navel gedragen wordt, ongeveer). De kilt wordt vastgemaakt dmv 2 leren riempjes waardoor er ruimte is voor een grotere middelomvang. Kilt is nog in uitstekende conditie: de plooien zitten er netjes in en er zijn geen beschadigingen op de stof. Wel moet er even vermeld worden dat de lining aan de binnenkant los aan het gaan is, maar dat kan zonder moeite weer gefixt worden en is niet te zien vanaf de buitenkant.

Bij de kilt komen enkele van de accessoires die op de foto te zien zijn (ofwel niet alles op de foto is ook daadwerkelijk te koop!)

een zwarte, zeer goede kwaliteit dress sporran gemaakt van leder en konijnenbont. De 'cantle' is versierd met een modern distelmotief. De sporran heeft aan de achterkant een drukknoop om hem dicht te maken. Deze sporran is uitermate geschikt voor formele gelegenheden. De sporran komt uiteraard met de ketting/ riem om hem te dragen.

Een koppelriem met grote gesp. De riem kan aangepast worden op de buikomtrek dmv klittenband. De gesp is versierd met keltische motieven en heeft een zgn 'antique' finish. (ofwel glimt niet zo erg).

Een kiltpin in de vorm van een zwaard met daarop een distel, op de foto te vinden in de onderhoek van de kilt.

Twee paar kiltsokken (maat 45 á 46 tot 49), praktisch nieuw (3 of 4 keer gedragen voor korte periode) in de kleuren groen (die op de foto) en donkerblauw. De groene zijn zgn piper's hose. De blauwe zijn ietwat voller en warme. Beiden hebben ze een patroon op de omslag.

Een wollen stropdas in dezelfde tartan als de kilt (niet te zien op de foto)

En ten slotte een paar flashes met garters om te matchen met de kilt en de sokken op te houden!

Voor meer informatie graag PM-en! minimumprijs 250 euro

Laatst gewijzigd op 15-12-2011 om 20:42.
Advertentie
Oud 28-11-2011, 17:00
Pinokia
Pinokia is offline
Chick heur. Mensen dit is een aanrader, origineel, zie je weinig en nog mooi ook.
Oud 12-12-2011, 16:06
DmCraanen
DmCraanen is offline
even een up vanwege verlaagde minimumprijs
Oud 15-12-2011, 12:38
Schreale_bever
Schreale_bever is offline
ben jij dat in die kilt?
dat ziet er zooooo gay uit gast. noway dat je die gaat verkopen!
Oud 15-12-2011, 13:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
eigenlijk is ie gisteren verkocht Ga jij nou maar gemept worden door je naive vriendin
Oud 17-12-2011, 22:15
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik wilde al eerder posten dat ik vind dat je 'm niet moet verkopen omdat hij je zo tof staat! Eerder het tegenovergestelde van gay dus.
En uit de manier waarop je de kilt en accessoires beschrijft klinkt zoveel passie!
Waarom heb je hem verkocht, als ik vragen mag?
Oud 19-12-2011, 11:41
Schreale_bever
Schreale_bever is offline
Citaat:
eigenlijk is ie gisteren verkocht Ga jij nou maar gemept worden door je naive vriendin
nice one
Oud 25-12-2011, 20:41
DmCraanen
DmCraanen is offline
@flupke omdat ik er twee had vorige zomer eentje laten maken op maat in schotland, dus deze droeg ik niet meer!
Oud 05-01-2012, 15:00
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
@flupke omdat ik er twee had vorige zomer eentje laten maken op maat in schotland, dus deze droeg ik niet meer!
Gelukkig

& wow op maat laten maken...dat is zeker nóg duurder? Wel stijlvol man!
Oud 07-01-2012, 13:16
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Echt super tof dat jij dat draagt , staat je goed. En mooi dat je hem verkocht hebt
Oud 03-02-2012, 18:06
Eva030
Eva030 is offline
mm nice mannen en een kilt :$

Regels voor berichten