![]() |
|
Hoi,
ik ben voor de kerst op zoek naar een leuke digitale camera om iemand cadeau te doen. Het budget voor de camera is 100 euro ik was zelf aan het twijfelen tussen deze 2: Panasonic DMCFS16EGP en Olympus VR310PAARS Misschien hebben de echte kenners wel een andere camera in gedachte die ook goed is. Als ik die 2 ga afzetten tegen elkaar is de panasonic beter qua: ligging van de flits (minder vlug een vinger ervoor) en kan deze continue fotos maken. Echter de langste sluitertijd is 60 seconde (?!) de olympus heeft een betere zoom (10x optisch) maar kan daarintegen niet snel achter elkaar fotos maken (?) of vergis ik me in de specs? Het gaat mij erom dat er een beeldstabilisator op zit (deze hebben dat beide) en dat het 's avonds ook goede fotos worden genomen. Ik heb niet echt het verstand op dit gebied dus wellicht dan iemand van jullie mij hierbij kan helpen.
|
![]() |
|
![]() |
En vuurwerk bijvoorbeeld. 60 seconden is lang. Onze simpele camera heeft 10 seconden.
Verder kun je hier het beste gaan kijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe Digitale Camera Fall-out-boy | 16 | 01-09-2006 16:07 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Goede keuze voor beginner? Doodle! | 8 | 08-06-2004 15:54 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Digitale camera kopen lucy48 | 21 | 15-03-2004 16:33 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Mening over HP 435 camera very drunk driver | 60 | 21-11-2003 15:12 | |
Software & Hardware |
[Digicams]Het grote digicam topic Chimera | 321 | 03-05-2003 03:22 | |
Lifestyle |
Ik wil een DIGITALE CAMERA kopen, welke is de beste volgens jullie???? devilcat | 15 | 16-12-2002 17:12 |