![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, er kunnen best prima (ook) nog tips in dit topic gegeven worden, dus ik vind een slotje niet echt nodig. Bovendien denk ik dat het wel degelijk helpt als opgehelderd wordt of er nu 'iets' ergens uit moet komen, of niet, want als jij verwacht dat jij bij het klaarkomen jezelf allerlei vocht ziet verliezen, gok ik de kans vrij groot dat jij niet door zal hebben dát je klaarkomt, gewoon omdat dat volgens mij niet gebeurd. Niet ineens hele grote hoeveelheden oid, hooguit dat het nog een beetje vochtiger wordt (maar dat merkt je als er toch al een douchestraal bij betrokken was, me dunkt).
En verder zou ik zeggen dat 'hevig schokken' en 'een gevoel in je buik' wél bij klaarkomen horen (en dat 'iets' wat er zou moeten komen, niet). En tot slot: probeer het eens zonder douchestraal en gewoon met je vingers. Dan heb je meer controle, en in tegenstelling tot een douchestraal hoeft het niet zo hard te zijn (zoals Andijvie zegt: dat het misschien gewoon te gevoelig is). En misschien kom je (Secret Agent) gewoon niet klaar van een douchestraal, en misschien wel gewoon van vingeren. En dan kun je kijken of je met vingeren wel klaarkomt (waarbij je o.a. zult gaan schokken ![]()
||
Citaat:
|
met de douche straal nooit geprobeerd. maar vaak als ik klaar kom komt daar toch wel wat vocht bij hoor. het spuit er niet echt uit maar het wordt gewoon opeens veel vochtiger/veel vocht wordt denk ik vanuit de vagina naar buiten geduwd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Helppp !!? Verwijderd | 18 | 20-08-2013 18:03 | |
Seksualiteit |
geen lekker gevoel frog | 17 | 29-07-2008 19:43 | |
Seksualiteit |
vingeren lekker :S? Yab-Yum | 44 | 19-06-2003 22:24 | |
Seksualiteit |
Via gedachte klaarkomen. Upke | 57 | 10-05-2003 23:34 | |
Seksualiteit |
Lekkerste orgasme Dreamwave | 38 | 10-05-2003 18:21 | |
Seksualiteit |
he girls hoe laten jullie jezelf klaarkomen???tipzzzzzz graag!!! kuzsie | 30 | 27-06-2002 14:19 |