Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2011, 18:36
Telesmurf
Telesmurf is offline
-

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 18:47
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
He, ik heb precies hetzelfde probleem! Ik lees ff mee, hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 18:56
Verwijderd
Hoe bedoel je, er komt niets? Bij vrouwen komt er ook niets, het is een heel fijn gevoel maar er komt niks uit.
Niet iedereen komt klaar van een douchestraal, ik vind dat ook niet lekker. Als het gevoel in je buik lekker is, zou ik proberen door te gaan, te variëren met douchestraal (hard/zacht/direct gericht op je clitoris, een beetje ernaast) om er zo achter te komen wat je lekker vind. Hou voor ogen adt je niet klaar moet komen, maar dat gewoon genieten ook al heel fijn kan zijn.

En nogmaals, niet iedereen komt klaar van een douchestraal, dus al she tniet lukt, is er geen man overboord en ben je écht nog wel normaal, maar kom je gewoon niet klaar van de douchestraal.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:00
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Citaat:
Hoe bedoel je, er komt niets? Bij vrouwen komt er ook niets, het is een heel fijn gevoel maar er komt niks uit.Niet iedereen komt klaar van een douchestraal, ik vind dat ook niet lekker. Als het gevoel in je buik lekker is, zou ik proberen door te gaan, te variëren met douchestraal (hard/zacht/direct gericht op je clitoris, een beetje ernaast) om er zo achter te komen wat je lekker vind. Hou voor ogen adt je niet klaar moet komen, maar dat gewoon genieten ook al heel fijn kan zijn.

En nogmaals, niet iedereen komt klaar van een douchestraal, dus al she tniet lukt, is er geen man overboord en ben je écht nog wel normaal, maar kom je gewoon niet klaar van de douchestraal.
Met klaarkomen komt er wel wat uit je, hoor. Dacht ik althans wat ik zelf zo meemaak.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:02
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Buiten de douche dan. ^^
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:03
Verwijderd
Bij mannen komt er sperma uit, wat komt er bij vrouwen uit dan?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:11
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Vocht.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:12
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Dat bedoelde ik., niet sperma zoals bij een man of wat anders.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:19
Verwijderd
Nee, je vagina wordt vochtig door seksuele opwinding, niet omdat je klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:34
Verwijderd
Hoe bedoel je klaarkomen via de douchestraal ?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:40
Verwijderd
Is de straal niet gewoon té hard dan? Klinkt namelijk alsof het te gevoelig is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:41
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oud 12-12-2011, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je vagina trekt natuurlijk samen als je klaarkomt, en dan loopt het vocht dat er anders wel daarbinnen blijft chillen natuurlijk wat meer naar buiten. Misschien bedoelt ze dat?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:33
art4live
art4live is offline
Citaat:
Je vagina trekt natuurlijk samen als je klaarkomt, en dan loopt het vocht dat er anders wel daarbinnen blijft chillen natuurlijk wat meer naar buiten. Misschien bedoelt ze dat?
Chillen
Oud 12-12-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Dat zou kunnen, maar ik vind dat de benaming 'er uit komen' niet waard. Tenminste, bi mij niet. En dat terwijl ik wel vochtig word en klaarkom. Maargoed, dat is net wat je verstaat onder 'er uit komen'.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, ik vind het ook niet hetzelfde als een ejaculatie.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 14:10
Telesmurf
Telesmurf is offline
Citaat:
Dat zou kunnen, maar ik vind dat de benaming 'er uit komen' niet waard. Tenminste, bi mij niet. En dat terwijl ik wel vochtig word en klaarkom. Maargoed, dat is net wat je verstaat onder 'er uit komen'.
Stop nou maar, ik vraag om hulp en tips. Niet om een discussie.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 14:34
Verwijderd
Wat voor een overtrokken reactie is dat nou weer? Ik ben benieuwd wat er bedoeld word met dat er iets uit je vagina lijkt te komen en daar ging het over. Mag dat niet?

Verder heb ik je ook wel degelijk een echte reactie gegeven, lees die maar eens.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 16:13
Telesmurf
Telesmurf is offline
Slotje graag, aangezien er niet gestopt word met discusiëren als dat gevraagd word omdat ik alleen maar tips wel.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 16:30
Em.
Em. is offline
Nou, er kunnen best prima (ook) nog tips in dit topic gegeven worden, dus ik vind een slotje niet echt nodig. Bovendien denk ik dat het wel degelijk helpt als opgehelderd wordt of er nu 'iets' ergens uit moet komen, of niet, want als jij verwacht dat jij bij het klaarkomen jezelf allerlei vocht ziet verliezen, gok ik de kans vrij groot dat jij niet door zal hebben dát je klaarkomt, gewoon omdat dat volgens mij niet gebeurd. Niet ineens hele grote hoeveelheden oid, hooguit dat het nog een beetje vochtiger wordt (maar dat merkt je als er toch al een douchestraal bij betrokken was, me dunkt).

En verder zou ik zeggen dat 'hevig schokken' en 'een gevoel in je buik' wél bij klaarkomen horen (en dat 'iets' wat er zou moeten komen, niet).

En tot slot: probeer het eens zonder douchestraal en gewoon met je vingers. Dan heb je meer controle, en in tegenstelling tot een douchestraal hoeft het niet zo hard te zijn (zoals Andijvie zegt: dat het misschien gewoon te gevoelig is). En misschien kom je (Secret Agent) gewoon niet klaar van een douchestraal, en misschien wel gewoon van vingeren. En dan kun je kijken of je met vingeren wel klaarkomt (waarbij je o.a. zult gaan schokken ).
Oud 13-12-2011, 16:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 17:47
Telesmurf
Telesmurf is offline
Oke, hartelijk bedankt Em. !
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 14:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Als je weet hoe een vrouw zichzelf kan stimuleren om klaar te komen, weet je dan ook wat klaarkomen via de douchestraal inhoudt?
Oud 14-12-2011, 15:35
SacredRose
SacredRose is offline
met de douche straal nooit geprobeerd. maar vaak als ik klaar kom komt daar toch wel wat vocht bij hoor. het spuit er niet echt uit maar het wordt gewoon opeens veel vochtiger/veel vocht wordt denk ik vanuit de vagina naar buiten geduwd.
Oud 15-12-2011, 18:41
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
misschien is het vocht dan al met het water van de douchestraal meegenomen in het putje.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 23:08
Quote is offline
Citaat:
Je bent nog niet bekend met squirten?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Slotje graag, aangezien er niet gestopt word met discusiëren als dat gevraagd word omdat ik alleen maar tips wel.
Nou zeg.. doe jij eens relaxed dame...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Je bent nog niet bekend met squirten?
Jawel, maar die discussie ga ik niet aan, voordat ik weer van Telesmurf te horen krijg dat ik vooral alleen maar moet antwoorden op haar vraag en het niet mag hebben over wat er bij vrouwen al dan niet uitkomt als ze klaarkomen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten