Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2011, 15:05
Diamera
Diamera is offline
Bij het toestaan van een update van MSN, is mijn vader vergeten de vinkjes voor het downloaden van de toolbar enzo weg te halen. De toolbar heb ik een aantal keren moeten deďnstalleren voordat ie weg was, maar nu zit er nog steeds iets op de laptop dat Plusnetwork heet. In de adresbalk van Chrome kon je vroeger gewoon je zoekopdracht intypen en ging ie zoeken met Google, maar nu doet ie dat via Plusnetwork, en krijg ik slechte resultaten.

Waar is het van, Ask.com? En hoe krijg ik het weg? Als ik bij Program Files kijk, en het mapje Ask.com (en nog meer dingen die ik niet nodig heb) probeer te verwijderen, zegt ie dat het niet lukt omdat het bestand gebruikt wordt in een ander programma en ik dat eerst moet sluiten. Maar ik heb helemaal niets openstaan. Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2011, 16:42
M@rco
M@rco is offline
Bij Opties kun je instellen welke zoekmachine er gebruikt moet worden. Ook kun je daar overtollige zoekmachines verwijderen.

En je kunt beter niet zomaar mappen uit Program Files verwijderen! Programma's verwijderen doe je via Configuratiescherm > Software.
Oud 14-12-2011, 18:14
Diamera
Diamera is offline
Ah super, het is gelukt! Dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten