|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
vond ik wel apart. Maar ja, seks met dieren lijkt me ranzig..... Vind het gewoon een eng idee. Werd eens gezegd dat de hond van mijn oma verliefd op mij is. Maar dat vind ik eigenlijk een beetje een raar gezegde. Schoot er van in de lach. Omdat ze altijd op mijn schoot zit, en bij niemand anders. Als ik er ben, zit ik soms aan tafel achter de pc, en zit ze echt wel 4 uur achter elkaar. (ja verslaafd aan pc ) mij te observeren. zit ze naast mij op de stoel en kijkt ze me echt met van die grote ogen aan, constant.. Best wel vaag. Wordt er soms een beetje bang van xD denk ik van pffff ga weg! xD lol. En als ik even opsta loopt ze met me mee. Zelfs als ik naar huis ga, jankt ze keihard en rent ze naar me toe en wil ze niet dat ik ga en raakt ze me nog even aan. En soms probeert ze zelfs mee te gaan, of in de auto te springen en zich te verstoppen op de achterbank XD (een grote schade aan de auto natuurlijkxD haha) Ze brengt me soms ook naar huis. ja echt, samen met opa natuurlijk .en ze wil alleen maar vlees, en als ik er ben, en haar bijv. sla geef eet ze het op, en normaal loopt ze er meteen bij weg.... Beetje vreemd , of niet? Ik vind het vooral bijzonder dat ze huilt als ik wegga.Maar vind het ook zo'n lief beest Ik geef der ook veel aandacht maar of ze nou echt verliefd is, dat weet ik niet. Denk gewoon enorm blij en happy, en dat vind ik prachtig om te zien bij een dier! Maar ja, ik moet zeggen dat dieren altijd mij volgen, zo komen vogels al bij me zitten op bankjes en vaak kan ik ze ook gewoon aaien, ben er niet echt bang voor ofzo. dat zal het ook wel zijn. buiten, en ik heb de laatste 2 maanden 5 dieren gered (en eentje overleden.. vreselijk) bij een ongeval. Ik bel vaak een dieren-ambulance en vorige week moest ik 2 honden zoeken van een mevrouw die hopeloos rondkeek. ik denk dat ik gewoon een soort van band met ze voel op de normale manier uiteraard!
Laatst gewijzigd op 03-01-2012 om 17:59. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kan best dat ze dan redeneren: dierenseks -> zien we nog wel eens terug bij zedendelicten of moordzaken -> beter nu in de gaten houden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik heb een keer gedroomd dat ik seks had met een boom. En ook met een hond, stier en olifant. Maar in het echte leven ben ik meer van de mensen.
Er zijn wel dieren die zich op mij hebben uitgeleefd, maar dat was niet wederzijds. Ik hoop dat er nog iemand langs komt die seks heeft met dieren, ik heb veel vragen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|