Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 19:57
luna-23
luna-23 is offline
ik heb een vriend en we gaan met zoenen en zo ook best wel ver maar we hebben elkaar nog nooit naakt of zo gezien en ik ben bang dat dat wel binnenkort gaat komen maar ik ben heel erg bang dat hij me dan niet meer aantrekkelijk vind en het niet meer fijn vind om me aan te raken en te zoenen en zo want ik vind wel dat ik een beetje een buikje heb. Vinden jongens dit erg? Verder ben ik niet heel dik of zo alleen mijn onderbuik, ik ben ogeveer 1.68 lang en weeg 48 kilo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2011, 20:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jongens vinden het meestal wel erg als je anorexia hebt. Meer vreten dus.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 20:08
Verwijderd
Zou jij je vriend doen als hij een 'beetje een buikje had'?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 20:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zou jij je vriend doen als hij een 'beetje een buikje had'?
Ik vraag me sowieso af hoe zij in godsnaam "een buikje" kan hebben. Ze is 6cm langer dan ik en ook nog eens 5 kilo lichter, en ík heb al geen buikje.

Volgens mij is de TS eng dun.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 20:58
AzN
AzN is offline
Al zou je 'n gigantische vetkwab hebben; die kun je toch niet gedurende je hele relatie voor je partner verborgen houden. Vroeg of laat krijgt ie 'm toch te zien en dan liever vroeg; mocht ie daarop afknappen, heb je tenminste niet veel tijd aan 'm verspild .
Oud 21-12-2011, 21:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF, je bent net zo lang als ik en 10 kilo lichter, en ik heb al amper een buikje. Het is normaal dat je niet door je buik heen kan kijken, dat weet je he? En zou jij niet meer verliefd zijn op je vriend als je erachter kwam dat hij links drie borstharen heeft en rechts maar twee, of als hij een stoffige navel heeft, of heupen die je beet kan pakken, of als zijn kont minder strak is dan hij in spijkerbroek lijkt? Zou je het dan uitmaken of nooit meer intiem met hem willen zijn? (Zo ja, dan is er trouwens wel iets mis )
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 21:47
hookee
hookee is offline
ik hoop dat je geen 23 bent...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 05:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ana-alert!
Oud 22-12-2011, 11:41
bierkoning
bierkoning is offline
idd niet zo aanstellen, en gewoon lekker gaan ballen
Oud 22-12-2011, 14:07
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Volgens mij, yuna, zit je midden in de groeispurt en zijn je verhoudingen een beetje zoek. Je bent heel lang vergeleken met je lichaamsgewicht. Dik ben je absoluut niet, dat kan echt niet met deze verhoudingen. Hoogstens een beetje een luchtbuikje.

Maar: Hij zoent graag met je. En jongens kijken door kleren heen en weten stiekem al bijna helemaal hoe het er uit ziet. Hij is vast gek op je en je hoeft je geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 15:30
Verwijderd
Als je je vinger in je buikje steekt, en je trekt hem eruit, blijft er dan heel lang zo'n kuil achter?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 16:18
Vice
Vice is offline
Dat hij je vriend is geeft al aan dat hij je aantrekkelijk vindt.
Oud 22-12-2011, 16:28
Balance
Balance is offline
Ik laat de discussie of jij uberhaupt een buikje kán hebben, maar even achterwege..

Je vriend heeft jouw lijf al heel vaak gevoeld. Misschien niet naakt, maar hij heeft je wel aangeraakt. Dat betekent dat hij allang weet hoe jouw lichaam gevormd is en blijkbaar is hij daar niet of afgeknapt.
Bovendien, als een jongen zich eenmaal in een situatie bevindt waarbij hij naakt is, samen met een naakte vrouw, denkt hij doorgaans toch al aan andere dingen dan aan een kilo'tje meer of minder
Oud 22-12-2011, 16:39
luna-23
luna-23 is offline
oke, maar het is ook niet dat ik echt dik of stevig ben of zo maar als ik in de spiegel kijk dan zit er onder mijn buik gewoon een vetbultje en ik vind het zelf al heel erg lelijk en mijn vriend en ik hebben een lange afstandsrelatie dus ik ben bang dat hij het gewoon nog niet op heeft gelet of zo want zovaak zien we elkaar niet en hij heeft me lichaam wel idd gevoeld maar misschien niet gemerkt dat dat vet daar zat... ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben maar wat zou ik anders kunnen doen om dat buikje weg te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 16:46
Em.
Em. is offline
Om het buikje weg te krijgen zou je heeeeeel eng dun kunnen worden. Maar dat vinden de meeste mannen lelijk. Lelijker dan wat vetjes hier en daar.

En buikjes horen daar. Daarom zitten ze er ook bij een normaal lichaamsgewicht (en dus ook al als je dunner ben dan normaal). Net zoals borsten en heupen, hoort dat bij een vrouwenlichaam.
Oud 22-12-2011, 17:17
Verwijderd
Dit riekt naar bevestiging willen dat je geen buikje hebt, dat je mager bent. Als je in de spiegel kijkt met een normale gedachtengang, weet je ook wel dat je bijna vel over been bent, dus zeur niet zo over 'een vetbultje'. Je vriend ziet je toch wel graag, al ben je naar mijn smaak veel te mager.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 08:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Daar moet je je niet druk om maken. Ten eerste is de kans behoorlijk groot dat je zelf de opvallendheid van dat buikje heel erg overdrijft. Ten tweede kan het jongens doorgaans geen hol schelen als je een beetje een buikje hebt, als ze toch al met je zoenen en best wel ver gaan. Zeker als ze je naakt zien zullen ze eerst enthousiast over je borsten en je kont zijn. Maak je maar niet druk over dat 'buikje'. Hij doet dat ongetwijfeld ook niet.
Oud 23-12-2011, 09:14
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Zeker als ze je naakt zien zullen ze eerst enthousiast over je borsten en je kont zijn.
Zo moeilijk zijn wij jongens inderdaad niet
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 14:24
luna-23
luna-23 is offline
ik overdrijf niet! maar wel bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 17:10
Eva030
Eva030 is offline
ben het eens met Mutant.. en laat het daarbij aangezien ik een bloedhekel heb aan zulke mensen.. (A)
Oud 23-12-2011, 21:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 00:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb anders niet het idee dat je een objectief beeld van je lichaam hebt.
Oud 24-12-2011, 16:22
luna-23
luna-23 is offline
is wel zo, maar daar gaat het niet om, gaat erom of het erg is als ik beetje dik ben en wat mijn vriend daarvan vind.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 16:37
Vowel
Vowel is offline
Je bent niet een beetje dik, mens. Je bent verdomme ontzettend mager. Zit niet zo te miepen.

Als je vriend je niet aantrekkelijk vond was 'ie je vriend niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 20:59
bambambam
bambambam is offline
48 kilo.. dik?
Zet dat anorexia modellen ideaal uit je hoofd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2011, 21:19
Cemel_Dosce
Cemel_Dosce is offline
Citaat:
is wel zo, maar daar gaat het niet om, gaat erom of het erg is als ik beetje dik ben en wat mijn vriend daarvan vind.
Er is een reden dat je vriend nog met je is. Punt. Je innerlijk speelt daar een rol bij, en vast ook je uiterlijk.
Oud 24-12-2011, 21:40
Diamera
Diamera is offline
Als er iets zeker is, dan is het wel dat je met die combo van lengte en gewicht met geen mogelijkheid te dik kunt zijn.

Of je vriend daarop afknapt, zul je zelf moeten uitvinden om er zeker van te zijn. Wat je in ieder geval in je achterhoofd moet houden, is 1. dat als je echt te dik was, dat ook door je kleding wel te zien zou zijn en hij het dus ook wel opgemerkt zou hebben, en 2. als hij afknapt op een buikje, je vriend misschien niet de meest waardevolle liefde is die je in je leven gehad kunt hebben..

In ieder geval, maak je niet te veel zorgen, en ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar imo heb je weinig tot geen redenen om je druk te maken
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 23:12
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Je weet trouwens dat meer mannen op planken afknappen dan op meiden met een klein buikje hé?
Oud 26-12-2011, 00:05
Inge17
Inge17 is offline
hoi ik denk niet dat het een probleem is misschien moet je hem eerst een beetje in je bloesje laten kijken als je gezoend hebt en tegen hem aanstaat voelde je toch ook als een bobble in zijn broek liefs Inge
Met citaat reageren
Oud 26-12-2011, 00:22
Verwijderd
Buikjes zie je ook goed met kleding aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten