Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2011, 02:06
Verwijderd
Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Heb er verschillende dingen over gelezen en ik zou het handig vinden om whatsapp op mijn mac te kunnen draaien. PM me even als je mij kan helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2011, 11:33
freyk
freyk is offline
Ik heb daar zelf ook naar gezocht en had de volgende mogelijke oplossingen gevonden:Ik heb zelf youwave nog niet getest.

Als ik logisch nadenk, zal je whatsapp kunnen starten.
Maar je kan niet (meteen) inloggen,omdat de app jouw telefoonnummer niet kan vinden.

Offtopic: @forumbaas: --> S&M

Laatst gewijzigd op 25-12-2011 om 12:01.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 13:04
freyk
freyk is offline
Even een up van deze topic om te melden dat ik als test de laatste twee oplossingen heb getest.
Whatsap start netjes op, maar krijg de melding dat het de telefoonnummers van android x86 en youwave niet vinden.

Maar als je zou willen wordfeuden, kan het op die twee manieren wel.

Laatst gewijzigd op 08-01-2012 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 21:04
Hellraider
Hellraider is offline
Kan je met YouWave nou wel of niet WhatsApp op je laptop zetten ?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 08:48
freyk
freyk is offline
Ja, whatsapp zal wel starten, maar kan niet verder werken.
Omdat Whatsapp kan de telefoonnummer van het systeem (wat voor de app belangrijk is) niet kan vinden.
Heb nog geen manier gevonden om tijdelijk een telefoonnummer te registeren.

Youwave is een commerciele combinatie van de gratis virtualbox en een android os.
Oud 10-01-2012, 11:03
freyk
freyk is offline
En nog een antwoord op komende vragen, virtualbox werkt op windows, mac, linux, enz. Dus een combinatie van virtualbox, androidx86 en een apk-bestand van je favoriete android app, is een oplossing.
Oud 10-01-2012, 12:32
Hellraider
Hellraider is offline
Maar is er dan een andere manier om WhatsApp ook op je bijv. laptop te zetten en zorgen dat ie het tel nummer wel pakt ?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 17:01
freyk
freyk is offline
Vraag het de makers van whatsapp of ze een windows/mac/web app willen maken, naast de versies voor ios, android, blackberry en nokia.
Omdat deze er nog niet zijn, zal je de aangegeven besturingsystemen moeten simuleren en je een caller id aan moeten meten.
Zag vanmiddag een fake id app voor android.
Oud 11-01-2012, 22:14
appieh4ck
appieh4ck is offline
Citaat:
Ja, whatsapp zal wel starten, maar kan niet verder werken.
Omdat Whatsapp kan de telefoonnummer van het systeem (wat voor de app belangrijk is) niet kan vinden.
Heb nog geen manier gevonden om tijdelijk een telefoonnummer te registeren.
Ik vulde gewoon mijn GSM nummer in. Er kwam netjes een SMS bij me aan. Het werkt ook gewoon bij mij. Ik gebruikte YouWave en Android x86 (Offtopic: je moet wel je RAM instellen op 512 MB werkt ie efficiënter)
Oud 12-01-2012, 16:54
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Ik vulde gewoon mijn GSM nummer in. Er kwam netjes een SMS bij me aan. Het werkt ook gewoon bij mij. Ik gebruikte YouWave en Android x86 (Offtopic: je moet wel je RAM instellen op 512 MB werkt ie efficiënter)
Hoe is het jouw dan gelukt om Whats app wel werkend op je pc te krijgen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten