Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 08:13
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
De KNVB is niet te spreken over de vertraging die PSV gisteren opliep voor het Johan Cruyff Schaal duel met Ajax. Supporters van PSV sloten gisteren het trainingscomplex van de Eindhovense club enkele uren af, waardoor de selectie niet op tijd in de ArenA kon arriveren.

Vooral het feit dat PSV ging onderhandelen met supporters die een stadionverbod hebben, en de club vooraf wist van de actie, heeft bij de KNVB kwaad bloed gezet. De woorden van PSV-voorzitter van Raaij die zei dat hij wel ''begrip heeft voor de actie'', zijn bij de voetbalbond ook zeer slecht gevallen. ''Dit kan iemand met zijn functie niet zeggen'', meent de KNVB.

De KNVB gaat de schade op PSV verhalen en heeft daarom voorlopig de premie van 90.000 euro die PSV tegoed heeft ingehouden, en legt de zaak neer bij de openbare aanklager van de voetbalbond.
Oud 13-08-2002, 08:36
Verwijderd
----->sport
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:51
NG
NG is offline
En terecht, ik kan de me de beweegredenen van de supporters heel goed voorstellen, maar als PSV er eerder een melding van had kunnen maken bij de KNVB hadden ze dat gewoon moeten doen zodat die er ook weer op in hadden kunnen spelen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:51
NG
NG is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
----->sport
Als iemand hier een nieuwsbericht post over een serieverkrachter die opgepakt is wil jij hem ook in 'Seksualiteit' zien?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:52
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
DiepFries schreef:

Als iemand hier een nieuwsbericht post over een serieverkrachter die opgepakt is wil jij hem ook in 'Seksualiteit' zien?
Oud 13-08-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
DiepFries schreef:

neej, maar dit gaat dusdanig over sport.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:55
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

ga huilen
Oud 13-08-2002, 13:14
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Dan moet het volgende topic zeker naar school&studie?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=179540

ontopic:
De PSV-supporters hebben aan de ene kant gelijk met hun actie. (Was het niet AJAX dat geen combiregeling wou in de finale Amstelcup?)
Maar ik vind wel dat ze, zoals afgesproken, om 16:00 moesten stoppen met hun actie.

Kessler moet niet zeuren en eerst eens weten waar het over gaat, voordat hij rare uitspraken gaat doen.
Oud 13-08-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

ga huilen
slecht geslapen?
Mij boeit het verder ook niej waar die staat hoor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:34
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

ontopic:
De PSV-supporters hebben aan de ene kant gelijk met hun actie. (Was het niet AJAX dat geen combiregeling wou in de finale Amstelcup?)
Maar ik vind wel dat ze, zoals afgesproken, om 16:00 moesten stoppen met hun actie.

Kessler moet niet zeuren en eerst eens weten waar het over gaat, voordat hij rare uitspraken gaat doen.
Het was niet ajax maar A'dam die een comi-wilde, de Amstelcup finale staat hier los van (behalve dan dat ajax door het winnen van de Amstelcup om de JC-schaal mocht spelen....maar goed)

En verder denk ik dat Kessler egt wel weet waar het om gaat....
Oud 13-08-2002, 16:54
AGH
AGH is offline
Ten eerste waren de berichten van eventuele acties al ruim van te voren bekend bij de KNVB.
Ten tweede kan iemand met de functie van de voorzitter van PSV wel degelijk dat soort uitspraken doen. Hij is immers de voorzitter van de club en moet zich op, welke manier dan ook, verbonden voelen met de club en haar supporters.

De KNVB heeft schade geleden dankzij het oponthoud.
Welke schade?
Emotionele schade? Niet in geld uit te drukken?
Zou de KNVB enig vermoeden hebben hoeveel geld de normale supporter al wel niet is verloren aan dure entreekaartjes, dure busreizen die verplicht worden gesteld, belachelijke boetes en rare wedstrijddagen wat tot gevolg heeft dat menig supporter een vrije dag moet opnemen.
Het schijnt verboden te zijn te praten met mensen met een stadionverbod.
Wat is er met die mensen dat het verboden is daarmee te praten?
Kessler praat toch ook nog steeds met Sepp Blätter?

Ik vind het positief dat er eindelijk weer een voorzitter is die de supporters gewoon gelijk geeft. Bovendien mag je de KNVB ook een grote inschattingsfout aanrekenen.
Hoewel PSV supporters op eigen vervoer naar Amsterdam geweest bij de vorige ontmoeting tussen Ajax en PSV blijft PSV natuurlijk famous for not travelling.
Zou een man met zoveel kennis als Kessler toch moeten weten.
Wat is het salaris van die man eigenlijk?

En op wie wordt de schade verhaald die supporters gaan oplopen door de verplichte combi, wedstrijden op dinsdagmiddag, kaartjes van 60 euro, 450 euro boete voor het drinken van een biertje in het stadion en kassa’s bij stadions die nooit open zijn.
Wie betaald eigenlijk de nandrolon voor Frank de Boer, de strippers voor Patrick Kluivert, de rode kaarten van Edgar Davids en de advocaat van Winston Bogarde?

Eindelijk wordt de commercie eens de dupe van de supporters en de supporters niet van de commercie!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:21
Boogie
Boogie is offline
kinderen, laat het aub aan een fb van A&N over of deze wordt verplaatst of niet.

Feit blijft dat ik het een raar besluit vind. Wat kan PSV hier aan doen? Als er vuurwerk in een stadion wordt afgestoken, krijgt men daar een boete voor, dat is logisch. Daar kunnen ze iets aan doen, door de supporters te controleren. Maar acties buiten het stadion zijn moeilijk tegen te gaan.
Oud 13-08-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
kinderen, laat het aub aan een fb van A&N over of deze wordt verplaatst of niet.

Feit blijft dat ik het een raar besluit vind. Wat kan PSV hier aan doen? Als er vuurwerk in een stadion wordt afgestoken, krijgt men daar een boete voor, dat is logisch. Daar kunnen ze iets aan doen, door de supporters te controleren. Maar acties buiten het stadion zijn moeilijk tegen te gaan.
Ik denk dat de KNVB hierdoor wil bereiken dat zolang ze PSV blijven straffen, uiteindelijk PSV begint te denken van "hé, telkens als die hooligans iets uithalen krijgen wij een boete, laten wij eens harder gaan optreden tegen die hooligans." Maar ja, of dat nou de juiste oplossing is weet ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:21
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
stefano schreef:

Ik denk dat de KNVB hierdoor wil bereiken dat zolang ze PSV blijven straffen, uiteindelijk PSV begint te denken van "hé, telkens als die hooligans iets uithalen krijgen wij een boete, laten wij eens harder gaan optreden tegen die hooligans." Maar ja, of dat nou de juiste oplossing is weet ik ook niet.
En hoe moet PSV optreden dan? Met welke middelen? Het Openbaar Ministerie moet er wat (meer) aan doen
Oud 14-08-2002, 16:34
AGH
AGH is offline
OM moet over betere informatie beschikken en niet eenzijdig denken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:40
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
AGH schreef:
OM moet over betere informatie beschikken en niet eenzijdig denken.
Pcies
Reageren

Regels voor berichten