Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2011, 22:11
Aether
Aether is offline
Dus, de Vita heeft z'n launch gehad in Japan.
Veel reviewers zijn er lyrisch over, maar wat denken jullie?
Gaat de vita stand houden tussen het tablet geweld en goedkope apps zoals Angry birds die urenlang vermaak bieden tegenover psp games van 40/50 euro die vele malen meer kosten?
Of zal de Vita een totaal andere markt aanspreken en een nieuwe mijlpaal worden onder mobiel gamen? (Ik bedoel, het IS een ps3 op zakformaat...)

En dan is de vraag: gaan jullie hem kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2011, 22:23
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Veel reviewers zijn er lyrisch over, tegenover psp games van 40/50 euro

En dan is de vraag: gaan jullie hem kopen?
daar is je antwoord

Ot. Ik denk dat de vita zal uitsterven, cuz tablatd worden steeds populairder en meer gebruikt
Oud 25-12-2011, 23:47
Aether
Aether is offline
Citaat:
daar is je antwoord

Ot. Ik denk dat de vita zal uitsterven, cuz tablatd worden steeds populairder en meer gebruikt
True, maar de games op zichzelf geven veel minder diepgang... ik bedoel, het is onmogelijk om een ervaring ala uncharted te bieden voor 5 euro.
Natuurlijk kost een game meer, maar je krijgt ook ''meer'' game voor je geld.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2011, 09:52
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ja snap ik, maar het is toch al veel wat er nu is, maar ik denk dat ze wel alles proberen te verbeteren, maarja aan de ene kant, sommige games blijven het waard om ff in je portomonnee te kijken, maar mij lijkt het dat er nog veel meer komt voor de tablad
Oud 28-12-2011, 10:33
priepie
priepie is offline
Ja dat zowiezo maar er zit het interactieve van smartphone/tablat in en het fijne gevoel van een console in je hand hebben wat je hebt een trackpad op de achterkant en touchscreen wat het gevoel van smartphone/ tablat geeft maar de knoppen alsof je nog steeds een normale console hebt. Dus ik denk dat het de mensen van de tablats zal trekken maar ook de ps3 hun aandacht zal trekken, dan zou de ps vita dus gewoon heel goed op de markt komen te liggen
Oud 30-12-2011, 15:57
Aether
Aether is offline
http://uk.vita.ign.com/articles/121/1215539p1.html
Sony voelt de klappen dus aardig.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 22:31
Vice
Vice is offline
Wat heeft Sony toch met handhelds. Vraag me af hoeveel mensen hierop zitten te wachten.
Oud 02-01-2012, 12:37
Aether
Aether is offline
Citaat:
Wat heeft Sony toch met handhelds. Vraag me af hoeveel mensen hierop zitten te wachten.
Oh genoeg mensen hoor.
Als je nagaat dat de originele psp 71.1 miljoen keer over de toonbank is gegaan kan je wel concluderen dat er behoorlijk veel mensen op zitten te wachten. (Niet te spreken over hoeveel zooi er voor werd gehacked, maar dat is een ander verhaal).
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Oh genoeg mensen hoor.
Dat valt blijkbaar dus nogal tegen. Dat de psp het redelijk deed is leuk maar verder weinig relevant voor het succes van de vita.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten