Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk kost een game meer, maar je krijgt ook ''meer'' game voor je geld. |
![]() |
|
ja snap ik, maar het is toch al veel wat er nu is, maar ik denk dat ze wel alles proberen te verbeteren, maarja aan de ene kant, sommige games blijven het waard om ff in je portomonnee te kijken, maar mij lijkt het dat er nog veel meer komt voor de tablad
|
![]() |
Ja dat zowiezo maar er zit het interactieve van smartphone/tablat in en het fijne gevoel van een console in je hand hebben wat je hebt een trackpad op de achterkant en touchscreen wat het gevoel van smartphone/ tablat geeft maar de knoppen alsof je nog steeds een normale console hebt. Dus ik denk dat het de mensen van de tablats zal trekken maar ook de ps3 hun aandacht zal trekken, dan zou de ps vita dus gewoon heel goed op de markt komen te liggen
|
![]() |
http://uk.vita.ign.com/articles/121/1215539p1.html
Sony voelt de klappen dus aardig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nagaat dat de originele psp 71.1 miljoen keer over de toonbank is gegaan kan je wel concluderen dat er behoorlijk veel mensen op zitten te wachten. (Niet te spreken over hoeveel zooi er voor werd gehacked, maar dat is een ander verhaal). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Voedingssaaintrum #1811 Verwijderd | 500 | 09-04-2013 22:42 |