Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2011, 14:23
iDestiny
iDestiny is offline
Hallo,

Sinds september vindt ik een meisje leuk en zij mij ook wel. Voordat ik haar leuk vond waren we eerst 4 jaar lang vrienden maar opeens kreeg ik gevoelens voor haar. Zij vond dit maar een raar idee, maar ze ziet me in iedergeval niet meer langer als een vriend. We hebben ook al best vaak gezoend. Ik ben dus uit de friendzone gekomen.

Maar 1 jaar geleden is het uit gegaan met haar ex en daar was ze kapot van. Ze zegt dat ze over hem heen is maar ik geloof het eerlijk gezegd niet. Ook woont ze in een dorp waar allerlei dingen gebeuren waar ik dus niks vanaf weet, omdat ik bijna niemand uit het dorp ken. In dat dorp is ook een ex die nog steeds achter haar aanzit, maar zij ook niks van wil weten. Kortom ze verbergt dus ook dingen voor me. Ze doet altijd een beetje moeilijk over afspreken en we hebben dus nog maar 1x afgesproken.

Hoe maak ik me speciaal voor dit meisje en word ik de enige echte jongen voor haar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2011, 14:35
SacredRose
SacredRose is offline
je bent al 4 jaar vrienden en hebt 1x met haar afgesproken. hoe kan je haar dan al best vaak gezoend hebben

en waarom wil ze niet vakerafspreken en niet vertellen wat er allemaal in dat dorp gebeurd ?
Oud 29-12-2011, 14:41
Verwijderd
Vooral niet teveel nadenken over de eindeloos futiele zaken die in je post staan en tegen haar zeggen dat je d'r wil.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 14:52
bierkoning
bierkoning is offline
hij zal wel gewoon als vrienden met haar hebben gezoend, of lam in de kroeg beetje bekken.
maare, idd niet zo moeilijk doen en gewoon vaker met haar omgaan en afspreken en kijken of het van beide kanten klikt
Oud 29-12-2011, 14:59
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
hij zal wel gewoon als vrienden met haar hebben gezoend, of lam in de kroeg beetje bekken.
maare, idd niet zo moeilijk doen en gewoon vaker met haar omgaan en afspreken en kijken of het van beide kanten klikt
ja maar hij heeft maar 1x met haar afgesproken. dan heb je toch niet best vaak met iemand gezoend. tenzij je die keer constant aan elkaars gezicht heb gehangen.
Oud 29-12-2011, 15:24
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ja maar hij heeft maar 1x met haar afgesproken. dan heb je toch niet best vaak met iemand gezoend. tenzij je die keer constant aan elkaars gezicht heb gehangen.
ja ok
Oud 29-12-2011, 15:36
iDestiny
iDestiny is offline
Ze wilt me sommige dingen niet vertellen omdat ze bang is om me te kwetsen. Ze is volgens mij nogal flirterig met jongens maar ze vindt me wel echt leuk. Ze weet al dat ik haar wil. afspreken wil ze niet, omdat ze me misschien met een domper achterlaat als ze uiteindelijk niks wil. Ze is best wel bipolar

Het zoenen gebeurd vooral tijdens het uitgaan in de kroeg, maar we hebben weinig momenten dat we echt alleen zijn.

Maar nog eens hoe maak ik me speciaal voor deze meid?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 17:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar nog eens hoe maak ik me speciaal voor deze meid?
Je zegt net zelf dat ze je wel echt leuk vindt. Waarom doe je daar dan niets mee?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 17:13
iDestiny
iDestiny is offline
Als het zo simpel was zat ik hier niet heh..

Ze is heel bipolar. Wel gezellig doen op school en uitgaan en niet willen afspreken..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ze is volgens mij nogal flirterig ...afspreken wil ze niet, omdat ze me misschien met een domper achterlaat als ze uiteindelijk niks wil.
Wordt niks, je staat in de rij voor een dichte deur
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 18:37
Merible
Merible is offline
jij bent koppig
ze vind je aardig
kenbaar niet aardig genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten