Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2011, 09:22
Verwijderd
Zo bam, ik open alweer een nieuwe!
Advertentie
Oud 31-12-2011, 09:22
Verwijderd
In de super de boer zitten er in de hollandse salade stukjes kaas, augurken en zilveruitjes en ei en voor de rest weet ik het niet meer. Ik denk gewoon komkommer en tomaat. Ik houd wel van augurk enzo
Oud 31-12-2011, 09:26
Verwijderd
Mijn ratten zijn gek! Boven in de kooi hebben ze een huisje, daar zit hooi in. Beneden in de kooi liggen kartonsnippers als bodembedekking. Nu halen ze een voor een die kartonsnippers naar boven om in hun huisje te leggen. Dat is heel veel werk, want het is telkens anderhalvemeter klimmen en dan hebben ze dus maar één kartonsnipper verplaatst!
Oud 31-12-2011, 09:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je moet wat als je niet kan internetten.
Oud 31-12-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn ratten zijn gek! Boven in de kooi hebben ze een huisje, daar zit hooi in. Beneden in de kooi liggen kartonsnippers als bodembedekking. Nu halen ze een voor een die kartonsnippers naar boven om in hun huisje te leggen. Dat is heel veel werk, want het is telkens anderhalvemeter klimmen en dan hebben ze dus maar één kartonsnipper verplaatst!

Blijven ze in elk geval bezig!

Ik mag helemaal niet forumen, want ik moet nog douchen en ik had de bakker beloofd dat ik 's ochtends mijn bestelling zou komen ophalen.

Ik twijfel nog of ik meteen mijn mooie kleertjes zal aantrekken of eerst iets ouds. Het is maar voor een paar uur tot het bezoek komt, maar in die paar uur ga ik wel oliebollen bakken
Oud 31-12-2011, 10:56
Verwijderd
Iets ouds
Oud 31-12-2011, 11:09
Verwijderd
leuke schoenen gekocht voor sammie :
Oud 31-12-2011, 11:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh ja die zijn leuk
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 11:18
Verwijderd
Mooie schoenen!

En ik begrijp nog niet helemaal de relatie tussen jou en Sammie? Maar ik zal dat wel gemist hebben .
Oud 31-12-2011, 11:19
Verwijderd
dat is mijn zoon
Oud 31-12-2011, 11:20
Verwijderd
Kijk, dat verklaart al een heleboel dingen ik heb dat even compleet gemist dus
Oud 31-12-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
leuke schoenen gekocht voor sammie : [afbeelding]
kekke schoenen!
Oud 31-12-2011, 11:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 11:27
Verwijderd
he ik kan die schoenen natuurlijk ook aan zelfde maat hebben we nu.
Oud 31-12-2011, 11:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jezus, ik ben geen zeikerd wat betreft vuurwerk, maar hier in DB is het dit jaar wel heel erg. Sowieso werd er de hele week zelfs al siervuurwerk afgeschoten, maar gisteren en vandaag is het echt erg, ze steken al zoveel af dat het lijkt alsof je één lange knal hoort
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 11:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
he ik kan die schoenen natuurlijk ook aan [afbeelding]
zelfde maat hebben we nu.
Dat is toch niet hip, gekke doos. Wie draagt er nu dezelfde schoenen als zijn moeder!
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 11:28
Verwijderd
Ik heb vandaag echt nog geen vuurwerk gehoord
Oud 31-12-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet hip, gekke doos. Wie draagt er nu dezelfde schoenen als zijn moeder!


ik heb een collega met 3 kinderen en ze hebben allemaal dezelfde maat, zowel kleding als schoenen dus alles wordt daar door iedereen gedragen
Ads door Google
Oud 31-12-2011, 11:34
Verwijderd
Het valt me nog wel mee hier met vuurwerk. Andere jaren was het erger. Ik heb de pauperkindjes uit onze straat ook niet gezien. Sam zeurt om vuurwerk maar hij mag dat niet van mij.
Oud 31-12-2011, 11:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


ik heb een collega met 3 kinderen en ze hebben allemaal dezelfde maat, zowel kleding als schoenen dus alles wordt daar door iedereen gedragen
Ja nou, als die collega in de maas springt, spring jij er toch ook niet achteraan?! (zou mijn vader dan zeggen)

Gekke vrijzinnige hippie zeker! Ga maar VPRO kijken!
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 31-12-2011 om 12:22.
Oud 31-12-2011, 11:41
Verwijderd
ja is het echt hippie als een kind van 9 jaar geen vuurwerk mag afsteken? Neem daar even bij in je hoofd dat het kind een kwestie nogal een spuit elf is
Oud 31-12-2011, 11:47
Verwijderd
Kinderen en vuurwerk
Oud 31-12-2011, 11:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou m'n kind ook geen vuurwerk af laten steken hoor!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 11:52
Verwijderd
Ik hoop dat mijn negatieve houding jegens vuurwerk zo sterk is dat hij ook gaat inzien hoe stom het is.
Oud 31-12-2011, 11:52
Verwijderd
of moet ik dan juist het tegenovergestelde doen?
Advertentie
Oud 31-12-2011, 11:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Je moet het denk ik niet streng gaan verbieden, of er faliekant tegen zijn. Anders wordt ie alleen maar nieuwsgierig.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-12-2011, 11:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Maareh, wat voor vuurwerk wil hij dan? Knalvuurwerk dat niet voor kinderen gemaakt is?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-12-2011, 12:04
Verwijderd
Nee hij wil gewoon rotjes afsteken enzo.
Oud 31-12-2011, 12:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wij mochten vroeger altijd kiezen of we 25 gulden wilden of vuurwerk, en dan kozen we voor 25 gulden.
Oud 31-12-2011, 12:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja is het echt hippie als een kind van 9 jaar geen vuurwerk mag afsteken? Neem daar even bij in je hoofd dat het kind een kwestie nogal een spuit elf is
Het ging over de schoenen, jij sneaky net-een-post-tussendoor-maker-zodat-mijn-reply-niet-meer-klopt.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Wij mochten vroeger altijd kiezen of we 25 gulden wilden of vuurwerk, en dan kozen we voor 25 gulden.
hmm dit vind ik een goede.
Citaat:
Het ging over de schoenen, jij sneaky net-een-post-tussendoor-maker-zodat-mijn-reply-niet-meer-klopt.
pardon mien jong
Oud 31-12-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
hmm dit vind ik een goede.
Als 'ie zo graag vuurwerk wil dan kiest 'ie in zo'n scenario wel voor vuurwerk, denk ik. Maar misschien is dat ook wel goed, dan ziet 'ie dat het niet zoveel bijzonders is en gaat 'ie het niet stiekem kopen van z'n zakgeld. Je moet hem dan alleen leren hoe het veilig af te steken, kan me voorstellen dat je daar niet bijzonder veel zin in hebt.
Oud 31-12-2011, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wij mochten vroeger altijd kiezen of we 25 gulden wilden of vuurwerk, en dan kozen we voor 25 gulden.
En dan er vuurwerk voor kopen zeker.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 12:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hier knalt het ook al de hele week, Overvecht je weet. Maar ik vind het wel grappig eigenlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-12-2011, 12:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En dan er vuurwerk voor kopen zeker.
Nee, dan mochten we daar natuurlijk niet alsnog vuurwerk voor kopen. Of nou ja, het mocht wel, maar dan kun je net zo goed meteen zeggen dat je vuurwerk wil, toch?
Oud 31-12-2011, 12:36
Verwijderd
Wij mochten altijd mee met een oudoom die allemaal vuurwerk ging afsteken. Dan hoefden we niet zelf te klooien met flessen en veilig vuurwerk uitzoeken en whatever maar was het gewoon een kwestie van de aansteker bij de lont houden en kijken naar de resulterende kleurenherrie.

'Altijd' is overigens maar twee/drie jaar want daarna werd het saai.
Ads door Google
Oud 31-12-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Als 'ie zo graag vuurwerk wil dan kiest 'ie in zo'n scenario wel voor vuurwerk, denk ik. Maar misschien is dat ook wel goed, dan ziet 'ie dat het niet zoveel bijzonders is en gaat 'ie het niet stiekem kopen van z'n zakgeld. Je moet hem dan alleen leren hoe het veilig af te steken, kan me voorstellen dat je daar niet bijzonder veel zin in hebt.
Denk dat ie gaat twijfelen want hij telt tien keer per dag zijn geld
maar als hij voor vuurwerk kiest dan bepaal ik wat er gekocht wordt uiteraard. En ik leg hem dan liever uit hoe hij het veilig moet afsteken en dan laat hem ook nog wat schokkende plaatjes zien van mensen die hun vingers zijn verloren.
Hij staat nu bij een ventje buiten die hem probeert over te halen maar hij kan zich tot nu toe beheersen. Maar we hebben wel sterretjes dus helemaal zielig is ie niet
Oud 31-12-2011, 12:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dan mochten we daar natuurlijk niet alsnog vuurwerk voor kopen. Of nou ja, het mocht wel, maar dan kun je net zo goed meteen zeggen dat je vuurwerk wil, toch?
Of je koopt voor 5 gulden rotjes en stopt 20 euro in je spaarpot voor je LEGO-kasteel.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dan mochten we daar natuurlijk niet alsnog vuurwerk voor kopen. Of nou ja, het mocht wel, maar dan kun je net zo goed meteen zeggen dat je vuurwerk wil, toch?
Citaat:
Of je koopt voor 5 gulden rotjes en stopt 20 euro in je spaarpot voor je LEGO-kasteel.
Dat bedoelde ik ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 12:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Denk dat ie gaat twijfelen want hij telt tien keer per dag zijn geld
maar als hij voor vuurwerk kiest dan bepaal ik wat er gekocht wordt uiteraard. En ik leg hem dan liever uit hoe hij het veilig moet afsteken en dan laat hem ook nog wat schokkende plaatjes zien van mensen die hun vingers zijn verloren.
Hij staat nu bij een ventje buiten die hem probeert over te halen maar hij kan zich tot nu toe beheersen. Maar we hebben wel sterretjes dus helemaal zielig is ie niet
Eigenlijk is het een beetje de herhaling van de alcoholdiscussie van laatst. Maar hij gaat het op een gegeven moment waarschijnlijk toch wel een keer stiekem doen, dus beter laat je het hem zien hoe het veilig moet.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik ja
Had jij ook een LEGO-kasteel?
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Had jij ook een LEGO-kasteel?
Nee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 12:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Alle daaagen, alle daaagen, zijn we vrolijk en dan maken we muziek, muziek, muziek!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 12:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee
meisjes-LEGO? meisjes-Playmobil? Barbie Droomhuis?
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Denk dat ie gaat twijfelen want hij telt tien keer per dag zijn geld
maar als hij voor vuurwerk kiest dan bepaal ik wat er gekocht wordt uiteraard. En ik leg hem dan liever uit hoe hij het veilig moet afsteken en dan laat hem ook nog wat schokkende plaatjes zien van mensen die hun vingers zijn verloren.
Hij staat nu bij een ventje buiten die hem probeert over te halen maar hij kan zich tot nu toe beheersen.
Aw, wat een zelfbeheersing. Ik had het gewoon gedaan, als kind.

En ja, natuurlijk leer je 'm liever hoe hij veilig vuurwerk moet afsteken, maar tegelijkertijd is het saaie en stomme materie. Heb je geen verantwoordelijke vrienden of bekenden die heel graag vuurwerk afsteken, met wie 'ie een halfuurtje mee mag vanavond?
Oud 31-12-2011, 12:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aw, wat een zelfbeheersing. Ik had het gewoon gedaan, als kind.

En ja, natuurlijk leer je 'm liever hoe hij veilig vuurwerk moet afsteken, maar tegelijkertijd is het saaie en stomme materie. Heb je geen verantwoordelijke vrienden of bekenden die heel graag vuurwerk afsteken, met wie 'ie een halfuurtje mee mag vanavond?
Dat hoort gewoon bij het ouderschap hoor, saaie en stomme materie! Kom nou!
__________________
you're not my demographic
Oud 31-12-2011, 12:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
meisjes-LEGO? meisjes-Playmobil? Barbie Droomhuis?
Poppen en barbies Maar geen Barbie Droomhuis, dat vond ik maar een stom plastic ding. Ik had een heul mooi barbriehuis dat m'n pake en beppe voor me hadden gemaakt, van hout en met allemaal zelfgemaakte meubels enzo <333
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-12-2011, 12:46
Verwijderd
Ik kwam er achter dat ze in België aan cadeautjes doen met O&N. En ze eten dingen als kreeft op deze avond.
En je kan daar pas sinds een paar jaar pindakaas krijgen maar dat staat verder los van oud en nieuw.
Oud 31-12-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Aw, wat een zelfbeheersing. Ik had het gewoon gedaan, als kind.

En ja, natuurlijk leer je 'm liever hoe hij veilig vuurwerk moet afsteken, maar tegelijkertijd is het saaie en stomme materie. Heb je geen verantwoordelijke vrienden of bekenden die heel graag vuurwerk afsteken, met wie 'ie een halfuurtje mee mag vanavond?
Nee dan spreek ik mezelf tegen ik heb gezegd dat ik hem nu nog te jong vind maar dat het misschien volgend jaar wel kan. En ik denk dat ik wel een buurman weet ja, goeie.
Oud 31-12-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er achter dat ze in België aan cadeautjes doen met O&N. En ze eten dingen als kreeft op deze avond.
En je kan daar pas sinds een paar jaar pindakaas krijgen maar dat staat verder los van oud en nieuw.
Macrador naamzoek
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.