![]() |
|
Wel leuk maar ik denk dat weinig mensen de hele 500 Mb zullen gebruiken (of bereiken)
http://tweakers.net/nieuws/79191/kpn...html#r_5234601
|
![]() |
|
maar wat nu overbodig is is over een jaar of 4 mischien wel heel traag. ik denk dat mensen een goede 10 jaar terug ook gezegd hadden dat processoren van in de 3 GHz met meerdere cores veels te krachtig zouden zijn. en nu is het de normaalste zaak van de wereld.
ik denk dat je met zoiets niet alleen moet kijken naar wat je nu gebruikt/nodig hebt maar ook rekening moet houden met wat er in de toekomst gaat gebeuren dus wat nog moet komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() al is het verschil toch wel redelijk. maar ik weet nog dat ik een laptop had van toshiba die was dan alweer een jaar of 3/4 oud toen ik hem kreeg. maar had een hardeschijf van ongeveer 5 GB en had nog geen usb poorten ![]()
|
![]() |
hahahah wat maakt mij dat nou uit dat die niet klopt , je ziet ze in overvloed op youtube dus ik dacht ik post het. Ik neem dus het verkeerde voorbeeld over en dat maakt mij niet uit , Sabir. Dat jij nou moet vertellen dat die niet klopt zegt meer over jou dan over mij. Maar nu ben ik dus heel erg offtopic. 500mb is gewoon zoveel , volgens mij heb je niet eens zoveel nodig.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|