Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja pfff @ discussie over waar dit hoort te staan.
ot: Ringzwaaien zou je kunnen differentiëren door bijvoorbeeld de beginners alleen te laten zwaaien en er te letten op dat ze kun knieen en voeten goed strekken, en zo hoog mogelijk komen (waar let je op? Gymles is bi mij al lang geleden, ringzwaaien al helemaal). Aamateurs kunnen tijdens de zwaai dingen doen als een halve/hele draai, en deze dan uitbouwen. Gevorderden zou je moeilijkere, andere dingen kunnen laten doen (koprol/vogelnestje/whatever). Verder zou je evt. hele envoudige fitnessoefeningen kunnen doen, zoals sit-ups/push-ups/crunches/whatever (waar je geen toestellen voor nodig hebt en dan op internet info zoeken over beginners/amateurs/gevorderden. Er is meer dan genoeg te vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb zelf een vergelijkbare opdracht gehad alleen dat bestond uit een les met warming up dan oefeningen dan eindspel.
de beste tip is om les te geven in iets wat je leuk vind, maar je kan ook gewoon een sport kiezen die je leuk lijkt om te proberen. zelf zat ik te twijfelen tussen freerun en judo, uiteindelijk voor judo gekozen vanwegen de tijd met het klaarleggen van de spullen. en als je het echt niet weet kan je altijd nog een sport doen die al eens in de les behandeld is ![]() suc6
|
![]() |
|
|