Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 14:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Hallo allemaal,

ik vroeg me af of iemand weet waar je XL condooms kunt kopen?
Ik kan ze namelijk nergens vinden.

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 14:50
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Extra info.. het gaat vooral om de breedte van het condoom.. een condoom dat alleen langer is heb ik niks aan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 14:51
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Het lijkt mij sterk dat je XL nodig hebt , welke maat gebruik je nu en is die te klein?
www.condoomfabriek.nl of www.condoom.nl hebben alle condooms. Misschien dat een drogisterij ze amper hebben aangezien niet veel XL hebben. succes.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het lijkt mij sterk dat je XL nodig hebt , welke maat gebruik je nu en is die te klein?
www.condoomfabriek.nl of www.condoom.nl hebben alle condooms. Misschien dat een drogisterij ze amper hebben aangezien niet veel XL hebben. succes.
Ik heb de standaard maat geprobeerd en aangezien die te klein is heb ik dus XL nodig.
Hoezo lijkt dat jou sterk? Niet iedereen heeft toch dezelfde piemel..

Maar bij de drogist hebben ze het inderdaad niet? Ik weet niet of iemand een winkel weet die het verkoopt, anders moet ik ze via het internet gaan bestellen denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:15
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ja , de 2 bovengenoemde sites van mij hebben die. Als het goed is kan je ook korting krijgen als je mijn fitness code invoert: HEALTHCITY
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ja , de 2 bovengenoemde sites van mij hebben die. Als het goed is kan je ook korting krijgen als je mijn fitness code invoert: HEALTHCITY
Thanx Bureaustoel! Vraag is beantwoord..

Tenzij iemand nog een normale winkel weet waar ik het zou kunnen kopen..
Die info zou nogsteeds welkom zijn!

Wel een beetje jammer dat de winkels maar één maat condooms verkopen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:36
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Thanx Bureaustoel! Vraag is beantwoord..

Tenzij iemand nog een normale winkel weet waar ik het zou kunnen kopen..
Die info zou nogsteeds welkom zijn!

Wel een beetje jammer dat de winkels maar één maat condooms verkopen
veel sex shops verkopen vaak wel van die aparte maten
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 16:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Durex XL is gewoon in de winkel te koop, dus bij de Kruidvat, DA, Etos, etc.
Eigen merk heeft meestal geen XL variant.

Bij de condomerie en ook op diverse websites, kun je condooms kopen die meer gericht zijn op de XL-breedte ipv lengte. Ik weet dat je op condoom-anoniem.nl ook proefpakketjes hebt met meerdere maten in 1 pakket, zodat je kan testen wat jouw maat is. En er staan ook getallen bij, zodat je eventueel zelf kan meten. Misschien is dat wat voor jou.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 16:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Durex XL is gewoon in de winkel te koop, dus bij de Kruidvat, DA, Etos, etc.
Eigen merk heeft meestal geen XL variant.

Bij de condomerie en ook op diverse websites, kun je condooms kopen die meer gericht zijn op de XL-breedte ipv lengte. Ik weet dat je op condoom-anoniem.nl ook proefpakketjes hebt met meerdere maten in 1 pakket, zodat je kan testen wat jouw maat is. En er staan ook getallen bij, zodat je eventueel zelf kan meten. Misschien is dat wat voor jou.
Ik heb inderdaad gezien dat ze wel Durex Xl condooms hebben..
het probleem is dat deze condooms alleen langer zijn en NIET echt breder.

Maar maakt niet uit ik ga My size condooms bestellen via de site van Bureaustoel.
Dat merk heeft heel veel maten van klein naar groot
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 17:52
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
veel sex shops verkopen vaak wel van die aparte maten
Ja klopt, maar er zit helaas geen sexshop hier in de buurt, dus dan zou ik helemaal naar de stad moeten gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 19:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit past beter op seksualiteit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 20:23
Aether
Aether is offline
Citaat:
Durex XL is gewoon in de winkel te koop, dus bij de Kruidvat, DA, Etos, etc.
Eigen merk heeft meestal geen XL variant.

Bij de condomerie en ook op diverse websites, kun je condooms kopen die meer gericht zijn op de XL-breedte ipv lengte. Ik weet dat je op condoom-anoniem.nl ook proefpakketjes hebt met meerdere maten in 1 pakket, zodat je kan testen wat jouw maat is. En er staan ook getallen bij, zodat je eventueel zelf kan meten. Misschien is dat wat voor jou.
Echt veel verschil is dat niet, hoewel je wel veel meer moet betalen.
Ik gebruik zelf trojan magnum XL of mysize 69 die zijn zowel langer als breder.
Je kan ze kopen bij de condomerie. Moet je maar even googlen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:39
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Gewoon geen monster cock hebben.
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 09:43
Verwijderd
Correct me if I'm wrong, maar zijn XL-condooms niet alleen maar nuttig in de lengte? Als je ziet tot wat hij aan omvang kan oprekken, dan lijkt me dat je voor een bovengemiddelde breedte geen XL nodig hebt, omdat een condoom dat prima aan kan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 10:38
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Trouwens werkt mijn code nog?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 12:02
Aether
Aether is offline
Citaat:
Correct me if I'm wrong, maar zijn XL-condooms niet alleen maar nuttig in de lengte? Als je ziet tot wat hij aan omvang kan oprekken, dan lijkt me dat je voor een bovengemiddelde breedte geen XL nodig hebt, omdat een condoom dat prima aan kan.
True, maar als hij een stuk breder dan normaal is dan is dan kan het condoom ook de bloedtoevoer afknellen. wat nogal pijnlijk kan zijn.
Ik heb sws een hekel aan condooms, maar als ze ook nog eens pijn doen als je ze om doet en draagt zijn ''XL'' condooms een uitkomst.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Correct me if I'm wrong, maar zijn XL-condooms niet alleen maar nuttig in de lengte? Als je ziet tot wat hij aan omvang kan oprekken, dan lijkt me dat je voor een bovengemiddelde breedte geen XL nodig hebt, omdat een condoom dat prima aan kan.
Draag je wel eens een elastiekje voor in je haar om je pols? Zo'n rode streep omdat de bloedtoevoer bekneld is kan dus ook bij condooms ontstaan, het elastiekje kan ook 3 keer om je staart, maar om je pols knelt ie met 1 keer de boel toch af.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Draag je wel eens een elastiekje voor in je haar om je pols? Zo'n rode streep omdat de bloedtoevoer bekneld is kan dus ook bij condooms ontstaan, het elastiekje kan ook 3 keer om je staart, maar om je pols knelt ie met 1 keer de boel toch af.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Weinig ervaring, wij gebruiken geen condooms Maar eigenlijk ook omdat vriendlief ze idd te strak vindt zitten (naast dat het gewoon niet nodig is natuurlijk). Ik dacht alleen dat hij zich aanstelde
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 13:45
Verwijderd
Nouja, ze horen strak te zitten, maar ze horen geen pijn te doen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 17:30
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Correct me if I'm wrong, maar zijn XL-condooms niet alleen maar nuttig in de lengte? Als je ziet tot wat hij aan omvang kan oprekken, dan lijkt me dat je voor een bovengemiddelde breedte geen XL nodig hebt, omdat een condoom dat prima aan kan.
Nee, JUIST voor de breedte, want als een condoom te strak zit is de kans dat het condoom scheurt groter.. en dat wil ik juist voorkomen. Daar komt dan idd ook nog bij dat het niet echt comfortabel zit als je een te strak condoom draagt

Andersom werkt het natuurlijk ook. Wanneer je een condoom gebruikt dat niet strak genoeg zit dan is de kans groter dat het condoom afglijdt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 17:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Echt veel verschil is dat niet, hoewel je wel veel meer moet betalen.
Ik gebruik zelf trojan magnum XL of mysize 69 die zijn zowel langer als breder.
Je kan ze kopen bij de condomerie. Moet je maar even googlen
ja ik denk ook dat ik voor die My size ga.. die lijken me wel goed
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 18:41
Aether
Aether is offline
Citaat:
ja ik denk ook dat ik voor die My size ga.. die lijken me wel goed
ze zijn duur, maar wel goed. ze leveren nagenoeg ieder maatje, dus dat is super handig.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 10:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Weinig ervaring, wij gebruiken geen condooms Maar eigenlijk ook omdat vriendlief ze idd te strak vindt zitten (naast dat het gewoon niet nodig is natuurlijk). Ik dacht alleen dat hij zich aanstelde
Misschien gebruikte "vriendlief" dan ook wel een te kleine maat
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien gebruikte "vriendlief" dan ook wel een te kleine maat
Ja, dat zal dan wel. Ik had er bij m'n ex iig nooit van gehoord Maar goed, voor ons is het dus geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:48
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik zag hier iemand zeggen dat zo'n condoom wel kon scheuren. maar ik heb dit serieus dus nog nooit mee gemaakt en kan het me ook echt niet voorstellen.

je kan die dingen vullen met iets van 10 liter water. en al red je hiermaar de helft van zover als dat ding dan uitgerekt is kan hij toch nooit bereiken als je gewoon sex hebt
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 20:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
ik zag hier iemand zeggen dat zo'n condoom wel kon scheuren. maar ik heb dit serieus dus nog nooit mee gemaakt en kan het me ook echt niet voorstellen.

je kan die dingen vullen met iets van 10 liter water. en al red je hiermaar de helft van zover als dat ding dan uitgerekt is kan hij toch nooit bereiken als je gewoon sex hebt
Toch is het zo. Het maakt geen enorm verschil, maar door een te klein condoom te gebruiken heb je een iets grotere kans dat hij scheurt, en mijn mijn motto is 'better safe than sorry'.

Heb je er echt nooit van gehoord dat een condoom kan scheuren? Ik dacht dat het toch algemeen bekend was .

Natuurlijk is het belangrijkste argument om de juiste maat condoom te gebruiken het feit dat het condoom dan ook het lekkerst zit. Het is al irritant om een condoom te gebruiken en als het dan ook nog eens niet lekker zit (te strak of te los) dan gaat het wel ten koste van het plezier.

Vergelijk het met schoenen. Als je veel te kleine schoenen draagt zit dat ook totaal niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 21:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Draag je wel eens een elastiekje voor in je haar om je pols? Zo'n rode streep omdat de bloedtoevoer bekneld is kan dus ook bij condooms ontstaan, het elastiekje kan ook 3 keer om je staart, maar om je pols knelt ie met 1 keer de boel toch af.
Dit + dat het nogal moeilijk afrolt. En als je condoom niet goed is afgerold, blijft ie tijdens de seks niet echt goed zitten, wat natuurlijk niet best is voor de betrouwbaarheid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 23:06
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Die Durex XL zijn vooral langer. Niet zoveel breder. Maar ze zitten wel fijner.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit kan condoom niet volledig uitrollen
nickodinho
20 24-10-2011 14:40
Seksualiteit XL condoom nodig?
R.H.
21 04-06-2010 21:36
Seksualiteit Condoom Problemen...
Verwijderd
16 04-03-2010 19:25
Seksualiteit Condoom - Durex Comfort XL
dathomaz
8 16-09-2008 15:44
Seksualiteit condoom probleem
inspirations
17 11-10-2006 11:04
Seksualiteit XL condooms
justaboy
33 04-10-2004 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.