Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2012, 00:13
Imn
Imn is offline
Eey mensen,

Ik ga dit jaar staatsexamen afleggen maar heb niet alle boeken voor alle vakken.
Nou vroeg ik me af wie toevallig biologie boeken heeft (biologie voor jouw vwo)?

Het liefst van 4, 5 en 6vwo, maar als je een van die hebt, is het ook goed.
Zou ik het dan even kunnen lenen om te kopiëren?

Om alle boeken te kopen ben ik helaas te broke voor.
Maar ja.. als je kunt helpen, kun je het me dan aub laten weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2012, 07:24
Dasherman
Dasherman is offline
xD wij gebruiken op school de Engelse variant (Biology for you), ik wist niet dat er ook een Nederlandse wasö
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 09:25
Tink*
Tink* is offline
Het lijkt me makkelijker om dat boek dan even van je klasgenoten te lenen ipv een vreemde die aan de andere kant van het land kan wonen. Sowieso mag je bij copyshops vaak geen boeken meer kopiëren, hou daar rekening mee.
Oud 15-01-2012, 10:40
Verwijderd
ik heb het boek Nectar, maar mijn school gaat ook overstappen op een engels biologie boek.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 15:02
D-espair
D-espair is offline
Citaat:
Het lijkt me makkelijker om dat boek dan even van je klasgenoten te lenen
Ik ken het probleem, aangezien je meestal bij staatsexamens niet op een school zit en geen klasgenoten hebt. Je moet alles op een autodidactische wijze leren.

Imn, ik ken het blut zijn haha. Je zou kunnen kijken naar 2e hands op bol of slegte. En er zijn ook particulieren die het op internet aanbieden (marktplaats). Ik doe ook staatsexamens vwo dit jaar en heb de meeste boeken tweedehands gekocht. Je moet alleen kijken naar de druk/jaar van uitgave.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 16:47
Imn
Imn is offline
Citaat:
Ik ken het probleem, aangezien je meestal bij staatsexamens niet op een school zit en geen klasgenoten hebt. Je moet alles op een autodidactische wijze leren.

Imn, ik ken het blut zijn haha. Je zou kunnen kijken naar 2e hands op bol of slegte. En er zijn ook particulieren die het op internet aanbieden (marktplaats). Ik doe ook staatsexamens vwo dit jaar en heb de meeste boeken tweedehands gekocht. Je moet alleen kijken naar de druk/jaar van uitgave.
Klopt inderdaad, je moet alles zelf uit zien te zoeken. Haha zal ik doen dan.. toevallig dat je ook staatsexamen doet dit jaar. Al begonnen met leren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten