Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is zowiezo eerste char en normaal bouw he kapitaal op tijdends levelen maar als je met 300% levelt vanwege refere a friend gaat dat nogal lastig was met een dag 40 had toen pas 20g heb ook gear en glyphs gekocht heb al wel skinning en AH bespelen zit al te zoeken maar is moeilijkXD had wel wat gezien maar had net niet genoeg.
||
Citaat:
Als je ook soms gaat minen krijg je best veel geld (2.5k met alle flying skills). Maar ik ben zelf een achievementhunter, dus dat minen gaat voor mij niet al te snel. Zet je er eens een paar uur op en je kan echt geld verdienen. Pas op; niet echt een supergoede char linkje maar ik heb wel heul veul geld gekregen door mijn professions.
|
Verwijderd
|
Heb je dan zoveel uitgegeven ofzo? Ik vind dat ik bijzonder weinig heb met mijn 6K op 85, maar dan heb ik wel die dure riding skill en een cenarion war hippogryph gekocht. En ik heb mijn geld alleen maar binnen gehaald met questen, looten en hier en daar wat dingetjes verkopen. Momenteel zijn de kruiden erg zelfzaam te vinden (alles is volkomen leeggeplukt, je moet goed zoeken wil je nog wat vinden), dus dan ga ik wat kruiden plukken (ben ik wel een tijdje mee bezig aangezien alles ver leeg is) en die verkoop ik in AH. Zelfde met de drankjes die ik brouw, al is daar niet veel aan verdiend, moet ik eerlijk zeggen.
Maar zet je ertoe dingen te gaan vissen/plukken/minen/maken waar andere mensen hun tijd niet in willen steken en je kunt redelijk wat verdienen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik grindde ook nooit. Endgame raiding was mijn reden om te spelen en de rest kon me geheel gestolen worden. Dus ik zorgde voor een immer volle raidbag met buff, potions, elixers, oils en what not en dat was het. Bankroll schommelde om die reden rond de 500g, meer had ik ook niet nodig. Repairkosten op wipenights waren wel vervelend maar enchants en gems gingen altijd via de guild
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[betaling] WoW Vejji | 3 | 01-02-2006 19:33 | |
Lifestyle |