![]() |
||
![]() |
Ik zit nu in mijn laatste jaar van HAVO en ga dus aan het eind van dit jaar examen doen.
Mijn plan is om op het HBO mijn propedeuse te gaan halen en vervolgens lucht- & ruimtevaart techniek te studeren. Op de site van de TU Delft vind ik ze niet echt heel duidelijk hier staat namelijk: Citaat:
Wat moet ik nu PRECIES? Ik vind het niet echt heel duidelijk, is er nog een bepaalde beta opleiding waar ik mijn propedeuse moet halen? Laatst gewijzigd op 20-01-2012 om 16:05. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En dan dus inclusief je propedeuse. Dus: hbo-opleiding richting iets technisch/bèta doen (dus geen hbo opleiding Frans of Geschiedenis, maar iets kiezen wat al een beetje dezelfde dingen van je vraagt) en dan je eerste jaar halen, en daarnaast dus wiskunde b + natuurkunde op vwo-niveau halen. En misschien kun je nog informeren welke hbo-opleiding(en) handig zijn als je via hbo die studie wil gaan doen. En misschien gelijk vragen of de weg via vwo niet eventueel makkelijker/handiger is. Het is wel een jaar langer, maar het kost heel wat minder, zeker als je aan langstudeerboetes ect. denkt. Lucht- en ruimtevaarttechniek lijkt me wel een studie waarbij één jaar langer over je bachelor mogen doen (zonder meteen veel meer te betalen), niet een overbodig luxe is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO Logistiek & Economie of WO Bedrijfskunde Verwijderd | 3 | 09-08-2010 16:36 | |
Studeren |
international business & languages in groningen DoNuT | 2 | 31-07-2006 20:14 |