Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2012, 21:24
Verwijderd
ik vind het lekker om het anaal te doen met mijn man, sinds ik voor het eerst anaal gedaan heb met hem ben ik er verzot op.
het heeft bij mij gelukkig nooit pijn gedaan. soms wil ik het zelfs perse van achter, zelfs een vluggertje op een openbare plek
maar wat is jullie ervaring hierin?

Laatst gewijzigd op 24-01-2012 om 21:47.
Oud 24-01-2012, 21:42
Verwijderd
ik heb hier 18536433 topics ervaring in.
Oud 24-01-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
ik heb hier 18536433 topics ervaring in.
dat zijn er meer dan het aantal inwoners van Nederland.... ;-)
een kampioen dus

aan alle andere, SVP serieuze reacties pls
Oud 24-01-2012, 21:48
Verwijderd
Ik heb 't nog nooit geprobeerd en ben dat de komende tijd ook zeker neit van plan. Gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over.
Oud 24-01-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 't nog nooit geprobeerd en ben dat de komende tijd ook zeker neit van plan. Gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over.
mijn respect
Oud 24-01-2012, 21:51
Verwijderd
wait, whut? Krijg ik je respect omdat ik geen anale seks wil? Of ondanks?
Oud 24-01-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
wait, whut? Krijg ik je respect omdat ik geen anale seks wil? Of ondanks?
ik respecteer jullie keuze dat jullie het niet willen
iedereen moet voor zich zelf weten of hij/zij het wel of niet anaal doet, en liefde is ook een kwestie van respect overigens. ;-)
Oud 24-01-2012, 21:54
Verwijderd
Ok!
Oud 25-01-2012, 11:17
bierkoning
bierkoning is offline
Ik heb het wel is met een scharrel gedaan vroeger. Die vond het ook erg fijn. Ik vond het niet zo heel boeiend.
Oud 25-01-2012, 11:49
Verwijderd
Troll is troll zeg ik!
Oud 25-01-2012, 12:33
Verwijderd
sowieso troll
Oud 25-01-2012, 22:52
veryniceguy
veryniceguy is offline
als jij en je partner dat lekker vinden moet je dat vooral doen!

zelf lijkt me anaal op een openbare plek niet handig aangezien ik niet een anaal standje kan bedenken wat geschikt is voor de openbare plekke die ik weleens met mijn partner gebruik en waarbij iemand op de uitkijk bij kan staan >.< wanneer ik in het openbaar seks hou wil ik wel dat iemand uitkijkt voor de veiligheid
dus welk standje doe je dan anaal in openbaar? en is daar dan iemand(jij of je partner) die uitkijk heeft?
Oud 26-01-2012, 05:25
Verwijderd
Meestal doen we dat in een pashokje of een afgelegen of beschutte plek. en als we het doen dan buk ik meestal gewoon voorover of ik ga boven op mijn man zitten. ligt er maar net aan wat het beste uitkomt.
We letten ook allebij op of er niemand aankomt. 1 keer heeft een vriendin van me wel op de uitkijk gestaan maar ze keek volgens mij meer naar ons lol
Oud 26-01-2012, 20:02
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
ik ben een trolll
obivous troll is obivous
Oud 26-01-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
dat zijn er meer dan het aantal inwoners van Nederland.... ;-)
een kampioen dus

aan alle andere, SVP serieuze reacties pls
lol :') wat heeft het aantal inwoners te maken met het aantal topics dat ik over dit uitgekauwde onderwerp heb gelezen?

btw, nooit gedaan, en gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Ik heb t niet zo op kontgaatjes
Oud 26-01-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
obivous troll is obivous
waarom noem je me troll? btw ook voor die andere die dat schrijven? ik beledig jullie oook niet?
kennen jullie me? Nee?

Nou ik kom niet uit Noorwegen..... ;-)

@reverend: dit geld niet voor jou, want ik heb nog geen 1 bericht gezien waar je een fatsoenlijk antwoord gaf.....

Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 22:28.
Oud 26-01-2012, 22:24
Verwijderd
@ Schizotiger:

als jij beweerd dat het aantal topics op dit gehele forum meer is dan het aantal inwoners van nederland... kan je een reactie verwachten lol

en als dit topic je interesse niet heeft, klik dan gewoon door naar het volgende, ik zie het probleem niet :-)
Oud 26-01-2012, 23:03
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
Grappig dat zo weinig mensen serieuze reacties geven terwijl uit onderzoek is gebleken dat 40 procent van de stelletjes wel eens aan anale sex doen. zo zie je maar hoe groot het taboe nog is.

Mijn ervaringen zijn trouwens wel ok. me vriend is er meer weg van dan ik. Ik moet ervoor in de stemming zijn dan vind ik het wel leuk. Gelukkig respecteert mijn vriend dat en wacht hij tot ik er klaar voor ben.
oja daarbij ben ik dan de bottum.. (of het "vrouwtje"zoals hetero's dat noemen").
Oud 27-01-2012, 01:30
Henkensen
Henkensen is offline
Ik ben voor heel erg veel dingen in (wil alles wel es proberen dus dit ook) maar zodra ik uberhaubt het puntje van me lul tegen der anus aanhoud zegt ze al dat het pijn doet (note: ze wilt het ook niet echt. maar wilt het wel proberen voor mij)

1x was ze in een (erg) geile bui en was ik er bijna in met men eikel maar toen moest er ik meteen weer uit.

kkrijg het maar niet voor elkaar . maar als ze het echt niet wilt dat respecteer ik dat en doe het gewoon niet, kheb nu al bijna 1 jaar met haar en nooit iets gedaan dat ze niet wou...
Oud 27-01-2012, 10:09
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Ik ben voor heel erg veel dingen in (wil alles wel es proberen dus dit ook) maar zodra ik uberhaubt het puntje van me lul tegen der anus aanhoud zegt ze al dat het pijn doet (note: ze wilt het ook niet echt. maar wilt het wel proberen voor mij)

1x was ze in een (erg) geile bui en was ik er bijna in met men eikel maar toen moest er ik meteen weer uit.

kkrijg het maar niet voor elkaar . maar als ze het echt niet wilt dat respecteer ik dat en doe het gewoon niet, kheb nu al bijna 1 jaar met haar en nooit iets gedaan dat ze niet wou...
in tegenstelling tot de vagina maakt de anus geen natuurlijk glijmiddel aan en zonder glijmiddel is anale seks idd pijnlijk dus koop glijmiddel (op waterbasis!) en breng veel glijmiddel op haar anus en jouw penis aan.
verder is het handig als ze voordat jullie anale seks hebben haar al een keer te laten klaarkomen (zodat ze zich gemakkelijker kan ontspannen en lekker geil is).
ook raad ik je aan om haar anus ff te stretchen met vingers voordat je er met je lul in gaat en zodat je vriendin ff aan de sensatie kan wennen laat haar in het begin ook het tempo bepalen laat haar ook naar buiten drukken met haar anus (zeg maar dezelfde beweging wanneer je aan het uitscheiden bent) want dan is de anus ontspannen en stretch/rekbaar.
nog een kleine extra tip haar clitoris stimuleren terwijl je haar anaal neukt zal ze vast waarderen

kort samengevat> ze moet geil en ontspannen zijn>veel glijmiddel gebruiken> ff stretchen/rekken met 2 vingers (begin met 1 en ook op je vingers glijmiddel EN KNIP NAGELS!!)>laat haar in beginfase het tempo bepalen> en wanneer ze er eenmaal van geniet is haar clit stimuleren een goed idee

veel succes anale seks is echt heel lekker wanneer je het goed doet
OH! en neem haar pas anaal nadat ze haar grote boodschap heeft verricht om gênante momenten te voorkomen
Oud 27-01-2012, 18:38
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
in tegenstelling tot de vagina maakt de anus geen natuurlijk glijmiddel aan en zonder glijmiddel is anale seks idd pijnlijk dus koop glijmiddel (op waterbasis!) en breng veel glijmiddel op haar anus en jouw penis aan.
verder is het handig als ze voordat jullie anale seks hebben haar al een keer te laten klaarkomen (zodat ze zich gemakkelijker kan ontspannen en lekker geil is).
ook raad ik je aan om haar anus ff te stretchen met vingers voordat je er met je lul in gaat en zodat je vriendin ff aan de sensatie kan wennen laat haar in het begin ook het tempo bepalen laat haar ook naar buiten drukken met haar anus (zeg maar dezelfde beweging wanneer je aan het uitscheiden bent) want dan is de anus ontspannen en stretch/rekbaar.
nog een kleine extra tip haar clitoris stimuleren terwijl je haar anaal neukt zal ze vast waarderen

kort samengevat> ze moet geil en ontspannen zijn>veel glijmiddel gebruiken> ff stretchen/rekken met 2 vingers (begin met 1 en ook op je vingers glijmiddel EN KNIP NAGELS!!)>laat haar in beginfase het tempo bepalen> en wanneer ze er eenmaal van geniet is haar clit stimuleren een goed idee

veel succes anale seks is echt heel lekker wanneer je het goed doet
OH! en neem haar pas anaal nadat ze haar grote boodschap heeft verricht om gênante momenten te voorkomen
Cool story bro...
Oud 27-01-2012, 19:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Grappig dat zo weinig mensen serieuze reacties geven terwijl uit onderzoek is gebleken dat 40 procent van de stelletjes wel eens aan anale sex doen. zo zie je maar hoe groot het taboe nog is.

Mijn ervaringen zijn trouwens wel ok. me vriend is er meer weg van dan ik. Ik moet ervoor in de stemming zijn dan vind ik het wel leuk. Gelukkig respecteert mijn vriend dat en wacht hij tot ik er klaar voor ben.
oja daarbij ben ik dan de bottum.. (of het "vrouwtje"zoals hetero's dat noemen").
Dat men de ts een troll noemt heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat er zogenaamd een taboe rust op anale sex
Oud 27-01-2012, 20:07
Verwijderd
minimaal de helft hier doet het van achter.... en dan noemen ze mij een troll om dat ik het gewoon lekker vind haha
ik begrijp niet dat er een taboe op rust, of over überhaupt een taboe over seks. uiteindelijk zijn we allemaal op dezelfde 'taboe' manier gemaakt en dat doen we al duizenden jaren
Oud 27-01-2012, 20:57
Vowel
Vowel is offline
Oh god, ooit van sarcasme gehoord? We vinden je geen troll omdat je van anale seks houdt. Anale seks is de normaalste zaak van de wereld (vind ik), dus dat is het probleem niet. Je gedraagt je als een 12-jarige, terwijl je constant loopt te roepen dat je een man hebt, en geen van je verhalen is erg geloofwaardig. In andere worden: je bent een troll.
Oud 27-01-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Oh god, ooit van sarcasme gehoord? We vinden je geen troll omdat je van anale seks houdt. Anale seks is de normaalste zaak van de wereld (vind ik), dus dat is het probleem niet. Je gedraagt je als een 12-jarige, terwijl je constant loopt te roepen dat je een man hebt, en geen van je verhalen is erg geloofwaardig. In andere worden: je bent een troll.
als niemand gelooft dat ik een vrouw ben van 28 en dat ik getrouwd ben met een man en een kind heb,dan is dat jullie probleem. zolang er tussen mijn benen niets groeit ben ik nog steeds een vrouw lijkt me. En als jullie mijn verhalen niet geloven is dat ook jullie probleem, ik schrijf alleen de waarheid. Maar ik heb geen zin om een verhaal te typen van 4 kantjes terwijl het ook in een kleine samenvatting kan, dus als dat als een 12 jarige overkomt, sorry dan, maar in de volgende posts zal ik op universitair niveau schrijven als je dat gelukkig maakt. Zeg het maar.... Ik gebruik liever makkelijke en simpele woorden dan is het voor iedereen te begrijpen ;-)

Laatst gewijzigd op 27-01-2012 om 21:26.
Oud 27-01-2012, 21:24
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Je spelling helpt ook niet
Oud 27-01-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Je spelling helpt ook niet
Mijn excuses voor mijn eventuele typefouten of de grammaticale opbouw van mijn zinnen. Nederlands was ook maar een keuze vak voor mij. Ik heb al mijn scholing in het buitenland gevolgd. Alleen de basisschool was in Nederland.

Laatst gewijzigd op 27-01-2012 om 21:47.
Oud 27-01-2012, 22:33
Verwijderd
dat je door, deze gediagnostiseerde autist, tot 2 maal toe gepowned word in sarcasme wil héél veel zeggen.

En, Reverend is serieus. In ieder geval serieuzer dan een troll met een verlept reetgat
Oud 28-01-2012, 00:39
bierkoning
bierkoning is offline
nou jongens een beetje liefde geven! ze stelt toch een gewone vraag... plaag haar niet zo En mevrouw becky... niet zo happen. en dan nu weer OT
Oud 28-01-2012, 12:36
Pluis
Pluis is offline
nou zo dan maar.

Regels voor berichten