Hoi iedereen!
Ik ben Vincent, een 20-jarige jongen die al een tijdje in Tsjechië woont. Omdat het in Tsjechië gewoon een hele andere cultuur is, heb ik moeite om hier aansluiting te vinden bij leeftijdsgenoten. Daarom kom ik over een tijdje een maandje of twee naar Nederland om wat meer contact te krijgen met leeftijdsgenoten. Omdat ik al een jaar of 7 weg ben uit Nederland, zal het moeilijk zijn om weer in contact te komen met Nederlandse jongen, omdat ik niet echt weet waar deze zoals uithangen (buiten school en werk om).
Vandaar mijn post op dit forum. Zijn hier jongeren van rond mijn leeftijd (ong. 17 to 23 jaar oud) rond Ede, die het leuk zouden vinden om met mij te ontmoeten? Ik ben iemand die graag wandelt en over van alles en nog wat praat, zolang het enige diepte heeft. Ik ben namelijk niet iemand die al te lang over oppervlakkige dingen kan praten zoals auto's, voetbal, nieuwste mode, etc. Maar voor de rest heb ik een brede interesse, waaronder muziek, onderwijs, politiek en noem maar op. Ik ben trouwens zelf ICTer.
Voor de veligheid van ons allebei stel ik voor om eerst op een publieke plaats te ontmoeten. Je weet het maar nooit als je iemand via internet tegenkomt. Als je interesse hebt of meer wilt weten, stuur maar een berichtje!
O, ja. Als je uit een andere regio komt dan Ede, kun je nog steeds contact opnemen, maar het is natuurlijk het beste om niet-virtueel contact te hebben

.