![]() |
|
Ik verkoop mijn boeken omdat ik ze allemaal al een paar keer gelezen heb en omdat ze een beetje in de weg liggen.
Sommige boeken zijn een beetje beschadigd (ezelsoren,kaft beetje gebogen). Ik vraag 3,50 per boek. De boeken kunnen opgehaald worden bij mij thuis maar ik kan ze ook opsturen. De kosten zijn dan voor de koper. Je kunt reageren via marktplaats of via pm. http://boeken.marktplaats.nl/thrille...dxw%3D%3D&df=1 Stephen King : Desperation Dolores Claiborne Duma De beproeving ( de volledige,onverkorte versie 1010 blz ) De ontvoering De shining De donkere toren boek 1 De vervloeking De duistere kant De regelaars De spelbreker De gloed De engelieren/Het geheime raam Gevangen Het meisje dat hield van Tom Gordon Het ( IT ) ( volledige,onverkorte versie 943 blz ) Mobiel Nachtmerries Vel over been Dan Brown : De delta deceptie Het Bernini mysterie Allesandro D'Avenia : Wit als melk,rood als bloed Anne Rice : Dagboek van een onsterfelijke Mijn naam is Lestat Moeder aller zielen Jorg Kastner : De engelenburcht Stieg Larsson : Mannen die vrouwen haten De vrouw die met vuur speelde Gerechtigheid Heather O'Neill : Slaapliedjes voor kleine criminelen Kathleen McGowan : Het Jezus Mysterie
|
|
|