Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@DaNexus Ja tfoe, je kan ook via via gaan en tegen je vrienden zeggen dat ze juist WEL wat tegen je mag zeggen, dan komt zij vanzelf naar je toe of je stapt zelf op haar af en zegt dat je weet dat zij het weet maar dat kan heel awkward worden. |
![]() |
|
Ik weet niet hoe het met jou zit, mmPRTSR, maar de relaties die ik ken zijn vrijwel allemaal begonnen door mensen die in het echt laten merken dat ze elkaar leuk vinden. Dat geldt ook voor mijn eigen relaties. En dat hoefde niet door via-via spelletjes te spelen en briefjes naar elkaar te sturen, maar gewoon door naar elkaar toe te gaan, elkaar aan te kunnen kijken en door lichaamstaal en dergelijke laten merken dat je elkaar leuk vindt. Natuurlijk kan dat eng zijn, ik zal toegeven dat ik voor mijn eerste vriendje slechts één keer tegen iemand in real life heb gezegd dat ik ze leuk vond, en dat was alleen maar omdat het groep 8 was en iemand anders het hem vertelde en hij toen naar mij toekwam. Maar dat is anders, want dat meisje van TS weet allang dat hij haar leuk vindt en hij heeft nog geen actie ondernomen. Voordeel van in real life op haar afstappen is dat hij direct antwoord heeft en niet op een briefje terug hoeft te wachten. Daarbij lijkt mij dat als je iemand in real life mee uitvraagt je laat zien dat je in elk geval ballen hebt en dat die jongen dan ook op de date zelf wel op z'n gemak zal zijn. Anders is het zo van, 'hoi ik heb je nog maar weinig gesproken of gezien maar ik wil wel dat je een hele avond naast me gaat spenderen'.
Autorijden is ook eng (vind ik). Moet ik het daarom maar niet meer doen?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |