Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk ben ik pas op m'n 17e begonnen met drinken. Daarvoor bleef het bij één biertje op een avond met ongeveer twee maanden verschil. Het is een beetje veranderd nu ik student ben en bij een studentenvereniging zit. Blowen ook twee keer gedaan maar ik merkte er niet zoveel van, maar dat heb ik afgezworen omdat ik het het risico niet waard vind om verslaafd te raken als ik toch eens wil meemaken hoe het nou echt is. Dat was denk ik begin 18. Nu rook ik ongeveer een keer per week een sigaar en een sigaret eens in de maand ofzo maar echt heel weinig. Sigaren vind ik zelf veel fijner.
Voor alle drie geldt: begonnen omdat ik het kreeg aangeboden en wel nieuwsgierig was. Daarna zelf de keuze gemaakt wat nou leuk, fijn of veilig was en aan daar kwam de bovenstaande conclusie uit.
|
Verwijderd
|
OP bevat zelf niet eens de waarom ;D
Ik dronk voor het eerst (meer dan wat proeven want dat doe ik al zo lang ik me herinner) op mijn 15e met de groep mee, uit nieuwsgierigheid. Ik rookte voor het eerst vlak na mijn 16e verjaardag, omdat ik het suf van mezelf vond dat ik 16 was geworden en 'nog steeds' niet wist hoe het was om te roken. Blowen heeft gewacht tot 19, aangezien ik toen pas echt makkelijker 'toegang' ertoe had, dat was nieuwsgierigheid nadat alcohol al wel redelijk bekend was. |
![]() |
|
Ik rook sinds mijn 12e, ik ben nu over een kleine anderhalve maand 16.
Destijds had ik behoorlijk wat gezeik thuis en ik zat net in de brugklas en door dat gezeik ging het niet echt goed op school, ik kon me niet goed concentreren etc. Ik hoorde weleens verhalen over roken dat dat tegen de stress werkt, dus ik stak er maar een keertje eentje op om te proberen of het echt werkte. Ik weet bijgod niet meer wat ik toen dacht, maar ik ben er in ieder geval niet meer mee gestopt sinds die tijd, helaas ... Blowen was de eerste keer op mijn 14e, gewoon uit nieuwsgierigheid toen we na schooltijd in een speeltuintje zaten met een groepje. Ik blow niet vast, maar af en toe een jointje is wel lekker, zo één of twee keer per jaar. Gaat eigenlijk al sinds mijn eerste joint zo, ik zorg wel dat ik niet verslaafd raak ![]() Mijn eerste keer drinken was op mijn 13, ik was de hele nacht alleen thuis met een vriend die toen ook 13 was en die ouders hadden dus de koelkast nog vol met passoa, passie, petrikov en dat soort spul staan. Niet verstandig bleek later met 2 experimenterende pubers alleen thuis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat vinden jullie van roken? donnatjuh95 | 103 | 27-02-2010 15:35 | |
Drugs & Alcohol |
Adderal marrrkje | 80 | 07-11-2006 13:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |