Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook geen vrije tijd meer over naast m'n werk en m'n studie en tegen mij is gezegd dat ik inefficiënt bezig ben. Tips:
1) Urenplanning opstellen en afwijkingen daarvan analyseren. 2) Continue blijven zoeken naar 'n betere, snellere of eenvoudigere manier om studiestof tot je te nemen. 3) Voldoende pauzes nemen en jezelf de vraag stellen: "Wat heb ik zojuist gedaan/geleerd?"
||
![]() |
Citaat:
laatst nog iets voor school met een klasgenoot: 1 vak 8 uur hw moet ik nog maken van alle andere 6 vakken. nog een project, enkele so's, presentaties, boeklezen En nee dit is echt wat ik moet doen en zeg niet waarom ik dit dan antwoord, dit kost me maar 30 sec. p.s. oplossing: wat diamera zei, studie ontwijkend gedrag vermijden, wat ik in de weekend doe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wacht maar tot je van school af bent ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar een goeie planning opstellen werkt heel goed
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een kennis van mij zit op de universiteit, dat is inderdaad echt veel meer werk dan wat ik nu zal hebben.=s. Maar je hebt dan wel meer vrijheid moet ik eerlijk zeggen, weinig afspraken en naar lessen gaan mag je zelf bepalen. ^.^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thnx ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb door herkansingen trouwens ook een paar maanden gemiddeld 60 uur per week aan m'n studie moeten steden. En ik sliep toen ook nog 60 uur per week. Desondanks ben ik in die tijd gewoon doorgegaan met toneelspelen en hardlopen wat ik toen nog deed, en heb ik een normale hoeveelheid tijd besteed aan sociale contacten. Wat ik in die maanden niet heb gedaan, was tv kijken.
|
![]() |
|
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. Meestal kost studeren me sowieso niet veel tijd. maar in de gevallen dat het dat wel deed, maakte ik altijd tijd vrij om naar mijn hobby's te gaan, maar dat komt ook omdat ik hobby's heb waar het not done is om de helft van de tijd niet op te komen dagen. Qua sociale contacten was het af en toe wel wat minder als het heel erg druk was, zeker in tentamenperiodes. Maar het is toch moeilijk om 14-16 uur per dag te studeren, en bovendien niet effectief, dus je kan best een paar uurtjes vrij maken om even iets leuks te doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
een hobby denMatthi | 11 | 25-10-2012 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
verloren door hobby MONEY-CAT | 34 | 12-05-2006 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik klap altijd dicht als ik aan de praat raak herby | 23 | 28-08-2004 16:57 | |
Liefde & Relatie |
op een jongen afstappen==>HOE? Snoopy=] | 278 | 16-01-2004 06:18 |