Hallo iedereen,
Voor mijn thesis zoek ik mannelijke rokers. Mijn onderzoek bestaat uit een survey die beschikbaar is op
www.thesistools.com/rookstudie. Het onderzoek duurt minder dan 10 minuten. Ook als je soms rookt kan je meedoen. Op basis van de gegevens van deze studie doe ik analyses die ik dan zal gebruiken in mijn thesis.
Ik probeer met mijn onderzoek rookgewoontes van mannelijke rokers beter te begrijpen. Ik kan op dit moment niet precies vertellen wat het opzet is van de studie (omdat de kans dan altijd bestaat dat je ervoor zorgt dat mensen op een bepaalde manier antwoorden). Om deze reden liefst niet hier bespreken waar de verschillende elementen van de survey voor dienen (op die manier worden mensen die het nog niet hebben ingevuld mogelijk beïnvloed).
Mijn e-mailadres wordt gegeven op het einde van de survey, stuur gerust een mailtje naar dat adres als je achteraf wil weten wat het opzet was en wat de resultaten zijn.
Heel erg bedankt aan al de mannelijke rokers die aan de survey willen meedoen! Het is immers door de vrijwillige deelname van mensen die mijn survey willen invullen dat ik maar in staat kan zijn om analyses te doen op de gegevens en te slagen voor mijn thesis, dus bedankt!
(Ik had dit bericht per ongeluk eerst bij algemene schoolzaken gepost, mijn excuses hiervoor)