Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2012, 19:19
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
Ik baal zo erg.
het is een lang verhaal en ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.
IK vind de 'Nerd' van de klas leuk en ik was/ ben echt zo verliefd op hem.
IK doe van alles om zijn aandacht te krijgen. Druk/raar/vreemd doe ik dan. Daardoor vind ie me raar.
Mn beste vriendin vroeg wel eens aan hem of hij me leuk vond en het was steeds nee.
Dat heeft ze dus allemaal gelogen. Ze is zelf ook smoorverliefd op hem vertelde ze me vandaag. Ze zei dat ze veel knapper dan me is en dat iedereen me lelijk vind en ja dat doet best wel pijn want ik wordt al gepest......
Ik vroeg vandaag aan de beste vriend van de jongen die we leuk vinden hij zei dat mn grote liefde mn beste vriendin wel leuk vind.
NU heb ik dus echt een strijdgevoel.
Maar ik droom vaak dingen die uitkomen en ik ben heldervoelend.
Ik droomde dat zij het met hem kreeg en dat ik helemaal door het lint ging.
Maar ik weet wel hoe ik een band met mn grote liefde kan krijgen namelijk: Ik voel dat hij heel erg iemand mist, namelijk een echt goede vriend waarbij hij alles kwijt kan. Hij wordt erg gepusht (of hoe je dat ook schrijft) door zijn ouders, tenminste dat voel ik. Zou ik hem hierop aanspreken? zodat ik een hele goede band met hem kan krijgen?


...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2012, 19:23
Verwijderd
Ik zou niet afgaan op je gevoelens en zeker niet beginnen over heldervoelend. Ik zou me vooral beginnen afvragen wat voor mensen jij als beste vriendin ziet. En dan zou ik eens op hem zelf afstappen en kijken of hij interesse heeft om eens iets te gaan doen. Hele goede band wil trouwens niet zeggen dat je vanzelf een liefdesrelatie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:24
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
ja ik kwam er dus ook achter dat het eigenlijk een neppe vriendin is. Ik weet het maar een goede band met hem zou ik ook al fijn vinden ;3 !
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:30
Omar207
Omar207 is offline
Je moet je niets aantrekken van je beste vriendin, je hoeft niet knap te zijn om een relatie te krijgen, dus wat zij zegt is bullshit.

Maar misschien moet je jezelf eens proberen te kalmeren als je bij hem bent, en niet zo druk/raar/vreemd doen. Kan misschien moeilijk zijn maar probeer te relaxen. Doe gewoon alsof jij de beste bent (stiekem dan hea).
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? ^^
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:31
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Ik zou niet afgaan op je gevoelens en zeker niet beginnen over heldervoelend. Ik zou me vooral beginnen afvragen wat voor mensen jij als beste vriendin ziet. En dan zou ik eens op hem zelf afstappen en kijken of hij interesse heeft om eens iets te gaan doen. Hele goede band wil trouwens niet zeggen dat je vanzelf een liefdesrelatie krijgt.
Hele goede band........zorg niet dat je in de zogenoemde 'friend-zone' terecht komt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:34
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
ik ben 14 en zij is 13, dankjewel voor je advies trouwens
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:37
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
ik ben 14 en zij is 13, dankjewel voor je advies trouwens
Bedoel je niet HIJ is 13?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:14
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
oo sorry ik dacht dat je mij en mn bff bedoelde P, maar ja hij is 13
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:22
Omar207
Omar207 is offline
Oh haha okee. Maar zoals ik al zei trek je niks aan van je 'beste vriendin'. Het kan zijn als je 'je grote liefde' en 'je beste vriendin' samen ziet dat je een misselijk gevoel krijgt, probeer je daarover heet te zetten, ik ken dat gevoel, is rot, maar niks aan te doen En gedraag je niet alsof het lijkt dat je aandacht tekort komt fzo, dus niet elke keer aan hem gaan 'hangen'. Als je een kans ziet, bijv dat hij ergens alleen is, ga je gewoon rustig naar hem toe en begin je rustig een gesprekje
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
een neppe vriendin
Citaat:
mn bff
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:28
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
ja weet ik...
ergens vind ik haar super aardig maar ze is wel nep....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:28
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Haha, laat nou maar gaan!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
ja weet ik...
ergens vind ik haar super aardig maar ze is wel nep....
Super aardig? Terwijl ze tegen je liegt, je pijn doet, zegt dat zij veel knapper is dan jij en ook nog eens jouw grote liefde wil inpalmen.

Dat is dus geen best friend forever. Het is niet iets wat beste vrienden doen, het is niet iets wat vrienden doen en het is dus zeker niet een vriendschap voor altijd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 20:56
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Super aardig? Terwijl ze tegen je liegt, je pijn doet, zegt dat zij veel knapper is dan jij en ook nog eens jouw grote liefde wil inpalmen.

Dat is dus geen best friend forever. Het is niet iets wat beste vrienden doen, het is niet iets wat vrienden doen en het is dus zeker niet een vriendschap voor altijd.
Nee, als het echt je best friend forever zou zijn, zou ze iets zeggen zoals, we moeten praten en hier uitkomen want ik wil niet dat onze vriendschap stuk gaat.....fzo. In een geval van een bff zou vriendschap voor een jongen gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 22:34
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
vervelend dat je dit niet aan hebt zien komen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 22:45
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ik zou even je droom van vanavond afwachten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 23:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou je dromen niet als een betrouwbare voorspeller van de toekomst zien. Lijkt me sowieso een beetje gek als je naar die jongen stapt en hem allemaal dingen vertelt over zijn privé-leven die hij jou nooit heeft vertelt en misschien ook helemaal niet wil vertellen.
Je kunt hem toch zeker ook wel gewoon benaderen, vriendelijk voor hem zijn en een band met hem scheppen? Als het klikt tussen jullie dan gaat dat als het goed is bijna vanzelf.

Oh en wat een bagger-bff heb jij, zeg. Oei.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 23:53
ThomasJu
ThomasJu is offline
Ik vertrouw ook niet op mijn dromen. Dan zou ik geen toekomst hebben of heel vergeetachtig worden.


Probeer net iets meer op te vallen bij hem als je vriendin. Samen fietsen, MSN...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2012, 07:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Heldervoelend? Is dat de nieuwe rage?

Goed, je moet 3 dingen doen.

1. Laat die zogenaamde beste vriendin lekker rotten, want werkelijk..
2. Ophouden met denken dat je "heldervoelend" bent en je acties niet meer laten afhangen van je dromen.
3. Gewoon -normaal- met die jongen omgaan. Als het klikt, dan klikt het. Zo niet, dan niet. Overigens zit je in de 1e (of 2e?) en je moet er maar aan wennen dat er nu eenmaal veel geroddeld wordt, dus niet alles dat je van andere mensen hoort is waar, dus wie weet moet hij ook niets van haar.

Oh en 4: als die jongen uiteindelijk toch iets krijgt met jouw voormalig beste "vriendin," dan moet je maar bedenken dat 'ie er snel genoeg achter komt dat ze een manipulatief kutwijf is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:00
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
Ja, ik kan niet stoppen met huilen...
heeft iemand misschien tips?
Mn (beste) vriendin heeft het nu met hem...
Eigenlijk is het mn beste vriendin niet meer..
Ik laat haar lekker in de steek..
xxx
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:09
Verwijderd
Dit kan best in hetzelfde topic.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 09:26
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
Ja inderdaad
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 11:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Die vriendin, is dus geen vriendin. Die jongen proberen te vergeten, en gewoon omgaan met andere wel respectvolle mensen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 19:17
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
vandaag had ik afgesproken met hem en mn vriendin (nee niet die ene neppe vriendin),
het was super gezellig en we hebben hem gevraagd of die het met mn neppe vriendin wilde. hij zei: ja. toen hebben ik en mn vriendin dus allemaal dingen over haar gezegd en wat ze zei enzo en nu twijfelt hij of hij het met haar wil!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 19:25
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
vandaag had ik afgesproken met hem en mn vriendin (nee niet die ene neppe vriendin),
het was super gezellig en we hebben hem gevraagd of die het met mn neppe vriendin wilde. hij zei: ja. toen hebben ik en mn vriendin dus allemaal dingen over haar gezegd en wat ze zei enzo en nu twijfelt hij of hij het met haar wil!
Haha, do it the hard way!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2012, 20:31
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
haha ben ik ook van plan.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 20:32
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
maar als ik goeie vrienden met hem ben ben ik ookal blij hoor
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 18:02
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
vandaag had ik afgesproken met hem en mn vriendin (nee niet die ene neppe vriendin),
het was super gezellig en we hebben hem gevraagd of die het met mn neppe vriendin wilde. hij zei: ja. toen hebben ik en mn vriendin dus allemaal dingen over haar gezegd en wat ze zei enzo en nu twijfelt hij of hij het met haar wil!


Je snapt dat dat nooit goed gaat uitpakken voor jou he
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 16:59
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Oh nee Droppiex jij bent lekker.
Je doet nu precies hetzelfde als wat die vriendin van je deed, de ander zwart maken.
Beetje roddelen omdat je zelf wanhopig bent dat die kerel je niet wilt, triest dit.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 17:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
vandaag had ik afgesproken met hem en mn vriendin (nee niet die ene neppe vriendin),
het was super gezellig en we hebben hem gevraagd of die het met mn neppe vriendin wilde. hij zei: ja. toen hebben ik en mn vriendin dus allemaal dingen over haar gezegd en wat ze zei enzo en nu twijfelt hij of hij het met haar wil!
Lekker achterbaks, kon je zelf niet "voelen" dat dit de verkeerde manier is? Als die jongen slim is blijft hij ver uit je buurt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 17:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
maar als ik goeie vrienden met hem ben ben ik ookal blij hoor
Nu maar hopen dat hij graag bevriend wil zijn met een achterbakse roddeltante
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 19:14
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Nu maar hopen dat hij graag bevriend wil zijn met een achterbakse roddeltante
Jaa, eigenlijk verlaag je jezelf nu tot haar niveau...dat is iets wat je nooit moet doen. Je moet jezelf blijven, en als hij dan niet inziet hoe leuk jij bent zoals jij bent, dan is dat flink pech voor hem.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 19:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Grote kans dat die knul jullie straks allebei een stel stomme trienen vind.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 18:57
xfollowme
Avatar van xfollowme
xfollowme is offline
Citaat:
Grote kans dat die knul jullie straks allebei een stel stomme trienen vind.
dat d8 ik ook dus.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 22:34
Kris95
Kris95 is offline
Je komt nogal over als iemand die nog niet echt weet wat liefde voelen is. Je zit nog in de fase waarin je gewoon een meid waarmee je veel omgaat, je BFF noemt enzo, en dat je elkaar op hyves allemaal 'krabbels' stuurt, waarin je vertelt hoe veel je van elkaar houdt. Pas als je een vriendschapsrelatie leert waarderen, en er nooit een liefdesrelatie tussen laat komen, ben je goed bezig. Laat je liefdesrelatie nooit ten koste gaan van vriendschappen, een goede basis, dus mensen waarop je kunt terugvallen, is essentieel, als je met een jongen (in mijn geval dan een meid), een relatie wilt.

Je zet hier eerst neer dat je haar een neppe vriendin vindt, dan is ze je bff weer, en vervolgens heeft ze met die jongen zeg je. Volgende post blijkt dat ze nog helemaal niet iets hebben, en ga jij met hem afspreken, en je 'bff' (om even in jouw taal te spreken), zwart zitten te maken.

Je doet hetzelfde als zij, en daarmee ben je echt verkeerd bezig. Wees jezelf, als hij je dan niet leuk vindt? Dan is dat maar pech. Je kunt niets veranderen aan andermans gevoelens, je kunt alleen veranderen hoe je met je eigen gevoelens omgaat, en dit is niet de juiste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 19:56
Droppiex
Avatar van Droppiex
Droppiex is offline
Het is al goed gekomen, we zijn allebei gwn vrienden meT hem , en nee ik zit niet op hyves, facebook of twitter (wil ik niet)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 19:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 21:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.