Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2012, 22:30
webstudente
webstudente is offline
Hallo iedereen,

Ik doe de studie Communicatie (eerstejaars) in Zwolle en ik zoek een studiemaatje om samen mee te leren. Op zich zou het handig zijn als je een soortgelijke studie doet, maar het hoeft niet perse. Ik twijfelde tussen dit subforum en tussen het contact gezocht forum. Maar die laatste leek mij meer privé, terwijl dit wel echt specifiek voor studeren bedoeld is.

Ik merk dat ik moeite heb om me alleen aan het werk te zetten. Ik merk dat als ik samen met iemand huiswerk doe of leer (op school of bieb) dat dit een stuk makkelijker gaat en ook veel gezelliger is. Ik krijg ook meer gedaan en ga serieus aan de slag. Alleen het probleem: de meeste mensen wonen thuis en ver weg waardoor ze vaak na college meteen weg moeten en op roostervrije dagen liever niet naar school reizen. Heb gezocht op dit forum, maar kon wel de tip vinden om samen te leren, maar niet echt mensen die ook daadwerkelijk een studiemaatje zoeken.

Daarom dus op zoek naar een studiemaatje. Gewoon een dag of voor mijn part s middags samen wat werk verzetten voor school. Iemand hiervoor in of tips?

Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2013, 20:58
Entrepreneur112
Entrepreneur112 is offline
Hallo, beste student(e),

Ik zou het ook wel willen eerlijk gezegd, alleen woon ik wel echt te ver. Ik woon namelijk in Amsterdam, waar ik overigens ook mijn huidige studie volg: Academy voor de kunsten.

Contacteer mij even, misschien dat het wel uitpakt. Wie weet, toch?

Ik hoor gaarne van je,

Vriendelijk groet,
Belhaj

Laatst gewijzigd op 02-04-2013 om 21:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten