Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2012, 11:51
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die dit hebben gedaan. Als ik zo een beetje google lees ik veel negatieve ervaringen over thuis studies.

Wat denken jullie is een thuis studie net zo goed/geldig als een 'normale' bol/bbl opleiding? ( MBO)

Zoja welke site is dan het beste? of maakt dat niet zoveel uit?

Het gaat over de opleiding Helpende Welzijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2012, 11:52
ketteke
ketteke is offline
Hoi, ik denk dat het net zo goed en geldig is hoor! Het is aan jezelf hoe je je profileert na en tijdens de opleiding. Zelf positief en actief aan de slag, jezelf neerzetten. Maak je een goede indruk op je hyves profiel, facebook, evt bij het twitteren, etc (dat kan een werkgever vooraf onderzoeken), dan zul je al snel voor een sollicitatiegesprek worden uitgenodigd, en dan is het voor jou een eitje!
De beste site weet ik niet, maar kijk wel voor de zekerheid of je een erkende opleiding volgt, of je een gecertificeerd diploma krijgt, of zij gecertificeerd zijn als opleiding.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 18:59
wudong
wudong is offline
Ik denk dat zelf studeren erg moeilijk is als je bepaalde dingen niet begrijpt of kunt vinden.
Een leraar op school kan dan erg goed van pas komen, websites... hmm..
Studiemeter.nl is een van de veel gebruikte websites van de MBO hoewel in mijn mening wel tegenvalt.
Het is erg beperkt, zo heeft mijn broer alle woorden uit het woordenboek van de grammatica niveau B2 allemaal overgepend.
In voorbereiden voor zijn vervolgopleiding, ook spreekwoordenboek met alle bestaande spreekwoorden, antoniemen, synoniemen en syllogisme ontleed. Is nou bezig met Analogieën en andere dingen voor IQ test.

Als u het kunt ga naar school, niet thuis zelfstuderen (het is erg lastig om zelfstandig dingen te doen waar je geen kennis bij hebt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten