Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 19:19
Karim1997
Karim1997 is offline
Hooi,

Mijn mentor heeft me gister nogal beledigt en waar ik ook mee zit. Ze stond met een groepje jongens te praten en te zeggen dat ze spieren moesten kweken. Vervolgens kwam ik aanlopen en ze zei: Ja Karim, jij moet ook naar de sportschool want je begint vetjes te kweken. Vervolgens zat ze ook nog aan mijn buik.

Mag een leraar, ondanks dat het je mentor is, dit zomaar zeggen?

Alvast bedankt,
Karim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2012, 19:24
Verwijderd
Het was vast niet de bedoeling om je te beledigen, want zoals je het beschrijft klinkt het als een grapje. Het is ook helemaal niets om je voor te schamen, het was een grapje en dus niet serieus bedoeld. Alleen je mentor had zich wel hebben moeten bedenken dat sommigen dat niet opvatten als grapje, vooral op die leeftijd. Ik zou tegen je mentor zeggen dat je niet leuk vond wat zij zei.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 21:09
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Klinkt inderdaad meer als een grapje dan als een belediging. Voor jou voelde het als een belediging, dus dan is het inderdaad niet raar als je er later even op terugkomt. Zal ze vast wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 21:14
Verwijderd
Mwah, ik denk inderdaad dat het als grapje is bedoeld. Bij mij en mijn mentrix gaan bijvoorbeeld ook altijd grapjes heen en weer; bijvoorbeeld dat ze al grijs is (en dus stokoud..) maar ze is pas 31!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 11:55
Verwijderd
God wat verschrikkelijk. Ben je alweer een beetje bijgekomen van de schrik?

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 15:50
Tink*
Tink* is offline
Die reactie hierboven is niet gepast, dat weet je zelf ook wel.

Ik denk ook dat het een grapje is. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt. Nu komt het misschien wat raar over, zo laat, maar de volgende keer als ze weer een grapje maakt dat je niet kunt waarderen: gelijk zeggen.
Oud 30-03-2012, 17:14
Verwijderd
Man the fuck up is het beste advies in heel dit topic? Ik zie niet in wat er niet gepast aan is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 17:57
Verwijderd
Reverend brengt het niet altijd even lief maar ik moet hem wel gelijk geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten