Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 03:23
Hakuna
Hakuna is offline
Misschien ken je het, maar misschien ook niet. Je vind een bepaalde stijl van kleding leuk, maar durft het niet naar school of werk te dragen. Nu wil ik dat jullie vertellen van wat je nou echt leuke kleding vind. Dat mogen natuurlijk ook haarstijlen zijn. Zo laat je zien wat jou stijl is en kunnen andere mensen daar op reageren.
Oud 01-04-2012, 10:06
Verwijderd
Ts begint.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 10:22
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Kvind het leuk mezelf thuis heel sexy te kleden
en op te maken.
Maar durf zo echtniet naar buiten.
Ben dan bang dat ze me voor een slet aan zien.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 10:39
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik heb mn haar een tijdje met paars en roze erin gehad, en dat zou ik best weer willen maar dan mn hele haar donkerpaars, alleen vind ik het zo mega irritant dat dat meestal na een of twee weken al helemaal vaag wordt.
Oud 01-04-2012, 11:30
Verwijderd
Duckdonkey, vraag aan de kapper of je het product niet kunt kopen. Toen ik mijn haar roze en paars deed, kocht ik gewoon de fles verf bij de kapster en deed het zelf om de 2 weken. Maar daar moet je kapper wel voor te vinden zijn natuurlijk.

Ik zou graag piercings en een tattoo hebben, maar mijn ouders zijn daar altijd op tegen geweest. En aangezien ik tot voor kort bij hen werkte, was dat niet echt een optie. En intussen heb ik iets van, hmmm, moet ik nu nog aan piercings beginnen? Al steekt een lippiercing mij altijd de ogen uit.
Ik wou vroeger altijd heel graag opvallend gekleed gaan. Punk/gothic nou ja, zolang het maar opviel. Dat mocht natuurlijk niet van mijn ouders, dus ik vertrok netjes en bij mijn toenmalige vriend kleedde ik me om, maakte ik me heftig op en deed een neppiercing in ^^.
Nu zou ik nog steeds meer willen durven, maar momenteel gaat dat niet lichamelijk. Ik weeg teveel om de kleding te kunnen vinden in mijn maat, laat staan te kunnen dragen. Dus ik doe het met alles wat niet te gruwelijk tent-lelijk is. Maar 11 april ga ik onder het mes. Ik kijk uit naar de dag dat ik weer in normale maten pas <3.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 11:32
Verwijderd
Mag ik vragen wat voor operatie je gaat doen? PM mag ook
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 11:35
Verwijderd
Oh, gastric bypass. Ik ben mijn hele leven al zo'n beetje op dieet en dat ben ik beu, aangezien het er toch elke keer weer bijkomt. En mijn lichaam trekt het niet meer en ik word er ook een beetje slechtgezind van, dus het is hoog tijd dat er iets aan verandert.

Dan pas ik eindelijk weer in mijn Goa-broeken (Posus Jeans, die helaas niet meer op de markt is), alleen zijn ze kwijt, samen met mijn polkadotrok en andere leuke kleren. Die had ik in een doos gedaan omdat ik er toch niet meer in paste, maar ze staan niet hier en mijn ouders kunnen ze ook niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 11:48
Verwijderd
Spannend! Ik hoop dat je er iets aan hebt, zal voor je duimen! Jammer dat je je kleding niet meer kuknt vinden... Niet ergens bij vrienden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 13:03
Verwijderd
Normaal praat hij hele topics vol over zichzelf en nu start hij er een en zegt hij niets.

Alle kleding die ik graag wil dragen draag ik ook tenzij het te duur is.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 13:05
Verwijderd
Ik denk dat dat komt omdat hij zelf al draagt wat hij wil dragen ^^
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 13:47
Verwijderd
en we weten allemaal hoe dat hem afgaat
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 13:54
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 09:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
en we weten allemaal hoe dat hem afgaat

Ontopic: Nee, er zijn eigenlijk niet echt dingen die ik niet durf te dragen terwijl ik dat wel wil. Er zijn soms wel dingen die ik heel mooi vind als andere mensen ze aanhebben, maar die bij mij niet staan. En dan denk ik wel eens: Goh, ik zou willen dat mij dat mooi staat. Maar goed, omdát het mij niet staat, wil ik het dus niet dragen. Eh, ja, verder eigenlijk niets.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 10:40
Verwijderd
Ik zie regelmatig kleding die ik leuk vind maar dan toch niet koop, maar dat is dan meestal niet zozeer omdat ik het niet zou durven, maar eerder omdat het moeilijk te combineren (bv laatst een donkergroene satijnen broek: mooie broek, paste goed, maar wat trek je daar nou weer bij aan) is of niet bij mijn figuur past (bv. een wikkeljurk waarin mijn borst plat lijkt, of een kokerrok waarin ik kordate matronebenen krijg)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 15:25
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:

Ontopic: Nee, er zijn eigenlijk niet echt dingen die ik niet durf te dragen terwijl ik dat wel wil. Er zijn soms wel dingen die ik heel mooi vind als andere mensen ze aanhebben, maar die bij mij niet staan. En dan denk ik wel eens: Goh, ik zou willen dat mij dat mooi staat. Maar goed, omdát het mij niet staat, wil ik het dus niet dragen. Eh, ja, verder eigenlijk niets.
dit inderdaad. bij dunnere meisjes met weinig borst vind ik oversized blousen en shirts gaaf, maar bij mezelf niet altijd (ligt aan het model).

playsuits

vind ik ook wel grappig, maar ik vind dat je er echt een rare kont van krijgt als je een beetje billen hebt, dus dat draag ik ook niet
Oud 02-04-2012, 16:25
Zeppelin
Zeppelin is offline
Is het de nieuwe hype om cornel uit te lachen?
Oud 02-04-2012, 22:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad, soms wou ik weleens dat ik het figuur had voor allerlei oversized dingen enzo zonder er meteen dik in te lijken. Maar dat heb ik nou eenmaal niet dus tja
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 08:25
Chevy
Chevy is offline
Ik zou me er over het algemeen wel wat minder van aan willen trekken wat mensen van me vinden, maar goed. Om nou te zeggen dat ik iets ECHT niet durf te dragen, neuh.
Oud 03-04-2012, 16:24
*oma*
*oma* is offline
Ik heb wel kleren in mijn kast liggen waarvan ik dacht "ik koop eens iets totaal anders" en die liggen nog steeds met prijskaartje en al in mijn kast . Dus ja, dat heb ik weleens en aangezien ik die kleren heb gekocht, had ik toen ook wel een beetje verwacht dat ik ze ging dragen. Maar niet dus. Maar volgens mij komt het niet omdat ik het niet durf, maar meer omdat ik het dan toch niet zo mooi vind of te bloot of het blijkt niet lekker te zitten of ik kan het moeilijk combineren.
Oud 03-04-2012, 16:27
*oma*
*oma* is offline
Ohja, ik heb bijvoorbeeld bruine suède gaatjesschoenen gekocht en die heb ik nog maar één keer aangedaan. Nu kan ik ze wel combineren met bijvoorbeeld een maillot en een jurkje of grote trui, maar dan voel ik meteen zo overdressed. Dus nu blijven ze een beetje zielig in mijn kast liggen.
Oud 10-04-2012, 20:39
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik heb eigenlijk helemaal geen kleding die ik niet durf te dragen ofzo, snap het ook niet echt, waarom zou je bepaalde kleding kopen als je het toch niet durft? Gewoon voor je eigen stijl uitkomen toch?
Oud 12-04-2012, 11:29
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Mutant, ik las net ff de eerdere reacties in dit topic, maar je bent gister dus geopereerd of niet?
hoe gaat het nu met je?
Oud 13-04-2012, 19:19
shadyy
shadyy is offline
nee ik draag ook nooit echt gewaagde kleding, want ik ben sowieso niet van de opvallende kleuren en leren en satijnen broeken, het staat sommigen echt wel leuk, maar bij mij staan kmalkleuren en overdreven prints echt niet. ik draag echt alleen maar jurkjes met ballerina's in de zomer, en vooral pasteltinten, zoals mintgroen en lichtroze.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 09:40
igfy
igfy is offline
Ik heb eigenlijk nooit dat ik kleding zou willen dragen maar het niet doe omdat ik het niet durf. Soms zie ik wel leuke kleding waarvan ik weet dat het me niet staat, en dat koop ik dus niet, maar dat is niet omdat ik het niet durf, maar omdat ik er gewoon een beetje leuk wil bijlopen. Soms is kleding die ik leuk vind te duur, en dan koop ik het doorgaans ook niet...
Oud 14-04-2012, 16:29
DAH
DAH is offline
Wat ik graag wil dragen kost te veel en/of is moeilijk te vinden... Ik wil eigenlijk gewoon naar de 19e eeuw. Ik heb ook bakkebaarden nodig, maar die zijn niet bepaald in de groei op het moment. Mijn vader heeft sowieso totaal geen bakkebaarden. Daar stopt zijn haar gewoon met groeien en het gaat op zijn kin weer verder. Ik draag, als het koud is, een lange, zwarte jas en als het ook regenachtig weer is een zwarte feodora. Ik werd Jood, Zorro, Lucky Luck en Cowboy genoemd... Ik had tot Februari haar tot tussen mijn schouders, maar da's nu korter, in een beetje jaren 30/40 stijl. Het is nu eigenlijk weer te lang, dus ik moet maar eens langs de kapper.

Korte samenvatting: Ik wil kleding maar ik kan het niet vinden en als ik het vind trek ik me helemaal niets aan van opmerkingen van mensen die niet vinden dat mensen anders dan de rest gekleed gaat.

Laatst gewijzigd op 14-04-2012 om 16:30. Reden: TL;DR
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 21:24
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Wat ik graag wil dragen kost te veel en/of is moeilijk te vinden... Ik wil eigenlijk gewoon naar de 19e eeuw. Ik heb ook bakkebaarden nodig, maar die zijn niet bepaald in de groei op het moment. Mijn vader heeft sowieso totaal geen bakkebaarden. Daar stopt zijn haar gewoon met groeien en het gaat op zijn kin weer verder. Ik draag, als het koud is, een lange, zwarte jas en als het ook regenachtig weer is een zwarte feodora. Ik werd Jood, Zorro, Lucky Luck en Cowboy genoemd... Ik had tot Februari haar tot tussen mijn schouders, maar da's nu korter, in een beetje jaren 30/40 stijl. Het is nu eigenlijk weer te lang, dus ik moet maar eens langs de kapper.

Korte samenvatting: Ik wil kleding maar ik kan het niet vinden en als ik het vind trek ik me helemaal niets aan van opmerkingen van mensen die niet vinden dat mensen anders dan de rest gekleed gaat.
Ik zag vandaag in Amsterdam een man staan die er een beetje als een mafia-man uitzag, uit die tijd ongeveer. Was jij dat?
Oud 15-04-2012, 09:59
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb nooit hakken durven dragen. Of rokjes/jurkjes en bontjassen. Hakken staan me niet en de rest ook niet, maar ik zou op zich wel graag wat vrouwelijker door het leven willen. Heb nu DC's, draag visnetten als panty's en vaak zwarte shirts.. Oh en ik heb een zwarte hanenkam. Dus nu ben ik niet bepaald vrouwelijk gekleed, al is mijn persoonlijkheid heel erg lief
Oud 15-04-2012, 15:06
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik heb nooit hakken durven dragen. Of rokjes/jurkjes en bontjassen. Hakken staan me niet en de rest ook niet, maar ik zou op zich wel graag wat vrouwelijker door het leven willen. Heb nu DC's, draag visnetten als panty's en vaak zwarte shirts.. Oh en ik heb een zwarte hanenkam. Dus nu ben ik niet bepaald vrouwelijk gekleed, al is mijn persoonlijkheid heel erg lief
Volgens mij heb jij echt een supervette kledingstijl en alles! Hanenkammen zijn echt vet! Punk?
Oud 15-04-2012, 15:31
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik zag vandaag in Amsterdam een man staan die er een beetje als een mafia-man uitzag, uit die tijd ongeveer. Was jij dat?
Dat was ik niet. De laatste keer dat ik in Amsterdam was al enkele weekjes geleden.
Oud 15-04-2012, 17:25
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Dat was ik niet. De laatste keer dat ik in Amsterdam was al enkele weekjes geleden.
Oh laat dan maar
Oud 15-04-2012, 17:29
Severus
Severus is offline
Bij mij is het niet zozeer kleding, eerder een kapsel. Ik zou m'n koppie wel eens helemaal kaal willen scheren à la dit:

Maar ik ben bang dat het er niet uit gaat zien, mede omdat ik een groot en knobbelig litteken op m'n achterhoofd heb (op m'n 16e buiten westen geraakt en daarbij hard met m'n kop op het asfalt terechtgekomen). Daarnaast is het ook wel een klein beetje jammer van de lange krullen die nu tot onder mijn schouders komen: als het er af gaat, duurt het jaren voordat ik ze weer heb....
Oud 10-05-2012, 07:55
emilylove
emilylove is offline
" mutant hoe gaat het nu met je???????

xxxx emilylove
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 08:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn concertjurken durf ik trouwens wel aan, maar natuurlijk trek ik ze alleen aan op gelegenheden die daarvoor geschikt zijn (eigenlijk alleen op het podium dus). Ik vind het jammer dat ik er niet meer gelegenheden voor heb.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:10
brocoliboy
brocoliboy is offline
Citaat:
Mijn concertjurken durf ik trouwens wel aan, maar natuurlijk trek ik ze alleen aan op gelegenheden die daarvoor geschikt zijn (eigenlijk alleen op het podium dus). Ik vind het jammer dat ik er niet meer gelegenheden voor heb.
speel je in een bandje?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 09:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
speel je in een bandje?
Nee, maar ik studeer klassieke zang aan het conservatorium. Daarvoor sta ik regelmatig op het podium.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 12:09
Volk
Volk is offline
Ik draag alles wat ik wil dragen, ik geloof ook niet zo in overdressed.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 09:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier!

Ik zou bang zijn dat ze kapotgaan en daarom zou ik ze niet dragen!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:36
Verwijderd
Ik heb alleen weleens dilemma's wat geschikt is voor welke gelegenheid.. Het is nooit een kwestie van niet durven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten