Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2012, 12:01
iemanddiejeniet
iemanddiejeniet is offline
hai, ik denk dat ik een longen leuk vind, maar ik weet het niet zeker!
wat voel je als je verliefd bent?? ik denk wel vaak aan hem en ik stel me ook wel dingen voor maar ik weet het allemaal niet zeker! kan iemand mij helpen????

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2012, 12:05
Verwijderd
Vlinders in je buik. Helemaal gelukkig voelen als je aan hem denkt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 12:08
Vowel
Vowel is offline
Wanneer je echt verliefd bent weet je dat wel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:01
joris19
joris19 is offline
Dat wat je voelt dat heet verliefheid, het feit dat je iemand heel leuk vind, het gevoel wat je hebt als je bij /hem/haar in de buurt bent dat heet verliefheid, en als het heel erg is dat gevoel, dan heet dat veliefd tot over je oren. leuk toch, nu de volgend etappe, haar laten merken dat je haar leuk vind, en dan maar hopen dat zij jou ook leuk vind. dus actie....haar benaderen....succes, maar als hij of zij al bezet is ....liever geen actie ondernemen, anders krijg je denk ik.....ruzie...ofwel laaaa, maaar gaan....

Laatst gewijzigd op 06-04-2012 om 15:06. Reden: typefoutje
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
hai, ik denk dat ik een longen leuk vind
ik wis niet dat je op organen veliefd kan worden hahahah

Laatst gewijzigd op 06-04-2012 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:11
joris19
joris19 is offline
Tja de verliefheid was blijkbaar zo enorm.....dan raak je helemaal van de wijs......
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Tja de verliefheid was blijkbaar zo enorm.....dan raak je helemaal van de wijs......
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 22:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Verliefdheid is niet bepaald iets wat je makkelijk uit kan leggen. Maar ik zou zeggen, google het eens. Als je geluk hebt zijn er wel wat liedjes of gedichtjes over geschreven die het je duidelijk willen maken.
Oud 08-04-2012, 14:38
DAH
DAH is offline
Ik word dan helemaal gelukkig als ik.aan die persoon denk en kan ik opeens een hele rare glimlach krijgen...
Oud 08-04-2012, 15:50
Verwijderd
Mijn maag draait zich om als ik diegene zie. En ik kan aan niks anders meer denken. Ik kijk de hele tijd op zijn facebook profiel, trek zijn aandacht op school en kleed me extra mooi.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn maag draait zich om als ik diegene zie. En ik kan aan niks anders meer denken. Ik kijk de hele tijd op zijn facebook profiel, trek zijn aandacht op school en kleed me extra mooi.
Duidelijk. Je bent verliefd.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk. Je bent verliefd.
Dit zou er gebeuren als ik verliefd zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 19:34
Verwijderd
Je denkt heel veel aan hem/haar, je kan moeilijk slapen, je hebt een heel fijn gevoel in je buik enz
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 23:17
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Vlinders in je buik. Helemaal gelukkig voelen als je aan hem denkt.
Citaat:
Ik word dan helemaal gelukkig als ik.aan die persoon denk en kan ik opeens een hele rare glimlach krijgen...
Citaat:
Citaat:
Je denkt heel veel aan hem/haar, je kan moeilijk slapen, je hebt een heel fijn gevoel in je buik enz

Mijn gedachten zijn ongeveer 70% van de tijd daar waar ze op dat moment eigenlijk niet zouden moeten zijn. Thuis en vooral 's avonds in bed denk ik aan hem en lig ik er nog meer wakker van dan gewoonlijk, ik ben soms intens verdrietig en een enkele keer zelfs misselijk van het gemis. Ik functioneer er ook al dik een jaar niet meer door op school, want ik dagdroom me een ongeluk... staar niet al te zelden in het niets, afwezig, soms met blijkbaar een vreemde grijns op mijn gezicht.

Maar al met al is het een heerlijk en fijn gevoel! Ik voel me extra gelukkig door alleen al aan diegene te denken, diegene te zien en met hem te praten, want het is helemaal buitengewoon als het beantwoord wordt! Daarom kan ik me ook voorstellen dat het compleet het andere uiterste is als dat niet zo is, dat moet erg pijnlijk en ongelukkig voelen als je het zwaar te pakken hebt. Dus ja:

Citaat:
Wanneer je echt verliefd bent weet je dat wel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 14:44
Verwijderd
rode kop krijgen als iemand zijn naam zegt, mega raar gevoel in je buik, de hele dag alleen maar aan hem kunnen denken, en je kan je niet meer concentreren en dat is wat minder nice!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 19:20
niks 55
niks 55 is offline
wat hun zeggen en de hele tijd hopen dat hij/zij naar je toekomt
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 19:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik verliefd ben dan voel ik me echt weerzinwekkend kut als ik niet bij die persoon in de buurt ben, en als ik wel bij hem of haar in de buurt ben dan kan ik alleen maar naar hem of haar kijken en wil ik niets liever dan hem of haar aanraken. Ik kan me op niets anders concentreren en krijg niets voor elkaar. Ik word ook misselijk en krijg buikpijn als de persoon me dan aanraakt. Het is echt heel vreselijk vervelend. Gelukkig heb ik dat niet meer gehad sinds ik 17 was ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten