Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2012, 16:14
Girl121
Girl121 is offline
Hallo iedereen,

Ik heb vorig jaar eens gekust met een jongen, maar hij had toen een vriendin. Hij is duidelijk geweest tegen zijn vriendin dat hij gekust had met mij... Alles was terug goed gekomen tussen hen. Nu is het sinds december gedaan met dat meisje en is hij nu ook serieus aan het werken gegaan( ervoor nog student ).

Sindskort hebben we terug contact en smsen we vaak, hij vroeg me om eens naar de bioscoop te gaan en dit deden we ook het was heel gezellig. Een paar dagen later vroeg hij meteen of ik zin had om 's avonds iets te doen met hem. Ik zei dat het oké was en we hadden die avond een fimpje gekeken..., maar van het een kwam het andere en we hebben seks gehad. Toen hij doorging wou hij meteen een volgend afspraakje maar ik heb subtiel gezged dat ik het nogal druk heb de komende week.

Wil echt niet als fuckbuddy gezien worden ofzo... Hebben jullie tips hoe ik hem zou kunne veroveren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2012, 19:18
Vowel
Vowel is offline
Het volgende afspraakje niet met hem het bed in duiken en kijken hoe het dan gaat. Als hij dan opeens niets meer wil afspreken heb je je antwoord.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 20:02
Verwijderd
Als je hem nu nog moet veroveren ben je al te laat. Hij wil je of alleen voor seks, of voor een relatie, maar het een nog omzetten in het ander gaat toch niet. Wat Vowel zegt: probeer eens uit of hij ook gewoon een date wil.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 23:32
Verwijderd
Waarom vraag je gewoon niet waar hij op uit is? Als hij een vriendin heeft en zo met jou omgaat, dan gaat hij toch hetzelfde doen als jij zijn vriendin bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten